اخبار اقتصاد ایران

پرداخت الکترونیک سپهر اول شد :: ایران تحلیل

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در ادامه روند کسب سهم بازار در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت کشور در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت بیشترین نرخ رشد سهم تراکنش های شبکه پرداخت شد.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بر اساس آخرین گزارش سالانه شاپرک از عملکرد شبکه پرداخت کشور در سال ۱۴۰۲، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر سهم خود را از بازار ۱.۷۷ درصد در میزان تراکنش افزایش داد. شبکه پرداخت کشور ۵.۶۱ درصد افزایش یافته و توانسته است رتبه هفتم را در بین ارائه دهندگان خدمات پرداخت کشور (PSP) به خود اختصاص دهد.

گزارش سالانه شاپرک حاکی از آن است که شاخص مبلغ تراکنش در سال ۱۴۰۲ در کل صنعت پرداخت نسبت به سال قبل ۳۲.۹۹ درصد رشد داشته است و پرداخت الکترونیک سپهر نیز در این سال با رشد ۱.۷۷ درصدی در این شاخص موفق بوده است. نرخ رشد در صنعت پرداخت کشور را به خود اختصاص داده و رتبه اول را از نظر رشد کسب کرده است.

پرداخت الکترونیک سپهر در شاخص رشد رتبه اول را کسب کرد و این شرکت در سهم مبلغ تراکنش ابزار پذیرش آنلاین ۵.۱۹ درصد، سهم مبلغ تراکنش خرید ۱.۸۳ درصد و سهم ۸.۳۳ درصد رشد کرد. ابزار پذیرش آنلاین تراکنش ها بالاترین نرخ رشد را در بین دوازده ارائه دهنده خدمات پرداخت کشور در سال ۱۴۰۲ به ثبت رسانده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با افزایش ۷۸ درصدی درآمد عملیاتی، رشد ۱۹۷ درصدی سود عملیاتی و رشد ۲۴۸ درصدی سود خالص در سال ۱۴۰۲، از مهمترین استراتژی های این شرکت در سال ۱۴۰۳ می توان به توسعه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری ویژه با هدف ارزش آفرینی اشاره کرد. در بازار هدف توسعه اکوسیستم و زیرساخت فین تک توسعه یافته است و هدف بلندمدت پرداخت الکترونیک سپهر افزایش سهم بازار تراکنش های شبکه پرداخت کشور با رویکرد توجه به تامین نیازهای مردم است. مشتریان و صاحبان مشاغل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا