بانک و بیمه

پرداخت به روز مطالبات موسسات درمانی تحت پوشش بیمه سلامت

به گزارش ایران تحلیل، حسین رنجبران گفت: مطالبات سازمان بیمه سلامت در سطح ۱ همزمان با حقوق کادر درمانی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و در سطوح ۲ و ۳ بر اساس مدارک ارائه شده که تخصصی است پرداخت می شود. و پرداخت فوق تخصص ها تا پایان انجام خواهد شد. در شهریور ماه مطالبات بخش دولتی و خصوصی تسویه شد و مابقی مطالبات بر اساس مستنداتی که داریم تسویه خواهد شد.

رنجبران با بیان اینکه تایید مدارک به فرصت دو ماهه نیاز دارد، گفت: بیمه سلامت ۲۹۰۰ میلیارد تومان بابت تسویه مطالبات باقیمانده مراکز به ویژه مراکز دولتی و بزرگ در ۶ ماهه اول سال ۹۷ پرداخت خواهد کرد. سال، در روزهای آینده او این کار را انجام می دهد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: برخی از مراکز درمانی با تاخیر مدارک را به بیمه سلامت تحویل می دهند اما به منظور اطمینان از پرداخت هزینه داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مطب ها، مراکز فیزیوتراپی و …. به روز پرداخت می شوند.» و آنچه باقی می ماند بستگی به زمان دارد.» ارسال مدارک امری دولتی و دانشگاهی است.

رنجبران افزود: تمامی مراکز باید مشمول بیمه نامه های پایه باشند و در صورت تعلل در اجرای قانون، مجوز فعالیت مرکز درمانی مربوطه تمدید نمی شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: بیش از ۵۳ هزار موسسه درمانی طرف بیمه سلامت هستند و تمامی مطالبات مربوط به نسخه الکترونیک به موقع پرداخت می شود و هیچ گونه تاخیری در این زمینه وجود ندارد.

مسئولان سازمان بیمه سلامت پیش از این اعلام کرده بودند: مطالبات طرح دروار تا تیرماه امسال پرداخت شده است و پس از این تاریخ پرداخت مطالبات طرح دروار بر عهده سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندسازی یارانه ها است. پرداخت شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا