اخبار اقتصاد ایران

پرداخت بیش از یک هزار و 600 فقره وام ازدواج از سوی شعب بانک شهر :: ایران تحلیل

سرپرست معاونت اعتباری و بانکی شرکتی بانک شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۶۰۰ فقره وام ازدواج توسط شعب این بانک در سراسر کشور به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش ایران تحلیل، ایمان امینی پور با بیان اینکه شبکه شعب بانک شهر همواره و در راستای سیاست دولت و بانک مرکزی تلاش قابل قبولی برای تامین منابع مورد نیاز جوانان برای امر مبارک ازدواج داشته است، گفت: : ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان در ایجاد بنیان خانواده یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک شهر در سال های اخیر بوده است.

امینی پور تاکید کرد: بانک شهر در چارچوب قوانین و مقررات تلاش کرده است. وی برای تسهیل شرایط برای گیرندگان وام ازدواج گفت: سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر توانستند با تسهیلات بانک شهر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال با برنامه ریزی دقیق توانستیم کمک های ویژه ای به ازدواج جوانان داشته باشیم و خوشبختانه حدود ۸۰ درصد از اهداف اعلام شده در این حوزه محقق شد.

ناظر اداره اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر در پایان گفت: اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک شهر تامین شده است و متقاضیان می توانند به شعب این بانک مراجعه کنند. پرونده تشکیل دهید تا در اسرع وقت مقدمات پرداخت انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا