بانک و بیمه

پرداخت بیش از ۲۰۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، بانک سپه در راستای اجرای تکالیف اعلام شده از سوی بانک مرکزی در ۴۷ هزار و ۲۱۵ مورد ۹۷ میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۲۶۰ میلیون ریال و در ۹ ماهه امسال ۳۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای وام ازدواج اختصاص داده است. سال برای تسهیلات زایمان قرض الحسنه مبلغ ۲۴۰۰۰ و ۶۵۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد پرداخت شد.

همچنین این بانک ۴۱ هزار و ۲۹۲ میلیارد در حوزه تسهیلات قرض الحسنه به نهادهای پیشنهادی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، زندانیان و فرمانداران در قالب تبصره ۱۶ اعطا می کند. قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در دوره مذکور. و ۲۱ میلیون ریال برای ۳۰ هزار و ۲۴۴ پرونده اختصاص یافت.

این بانک در ۹ ماهه امسال ۳۶ هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال برای ۲۲ هزار و ۹۶۷ پرونده در زمینه ودیعه مسکن مستاجران، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده های آزادگان اختصاص داده است. شهدا داده شده.

بانک سپه در راستای برنامه های خود برای اعطای تسهیلات حمایتی از جمله سپرده مسکن برای معرفی شدگان از سوی کمیته امداد و بهزیستی امام (ره) و تسهیلات راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۲۳ میلیون و ۱۹۰ میلیون ریال به هفت هزار و ۶۴۷ نفر است. پرونده در مدت مقرر پرداخت شد.

این بانک همچنین در ۹ ماهه امسال مبلغ ۷۲۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در قالب ۶۵۶ فقره تسهیلات تصادف اجباری و ۶۸۷ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال در قالب ۲ هزار و ۱۰ مورد سایر تسهیلات پرداخت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا