بانک و بیمه

پرداخت بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، بانک سپه به تعداد ۴۹ هزار و ۴۳۸ پرونده به ارزش ۱۰۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال تسهیلات اعتباری ازدواج و ۲۵ هزار و ۴۴۷ میلیارد تا ۴۰ هزار و ۲۷۰ پرونده اعطا کرده است. و ۲۰ میلیون ریال تسهیلات زایمانی در قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد در ۱۰ ماهه امسال پرداخت کرد.

همچنین این بانک ۴۲ هزار و ۸۸۱ میلیارد فقره تسهیلات قرض الحسنه به نهادهای پیشنهادی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، زندانیان و فرمانداری ها در قالب تبصره ۱۶ اعطا می کند. قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در دوره مذکور. و مبلغ ۸۳۱ میلیون ریال برای ۳۳۰۰۰ و ۳۲۲ پرونده اختصاص داد.

بانک سپه در ۱۰ ماهه امسال ۵ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال برای ساخت و یا فرصت خرید مسکن کارکنان و مستمری بگیران، ودیعه مسکن، ازدواج، جهیزیه و وام ضروری کارکنان و مستمری بگیران نیروهای مسلح اختصاص داده است.

این بانک در ۱۰ ماهه امسال ۳۷ هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال برای ۲۳ هزار و ۸۲۲ پرونده در زمینه ودیعه مسکن مستاجران، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده های معظم شهدا اختصاص داده است. . داده شده.

بانک سپه در راستای تامین طرح های تسهیلات حمایتی خود از جمله ودیعه مسکن معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی امام (ره) و همچنین تسهیلات ساخت ۵ کیلووات خورشیدی، مبلغ ۴۵۳۲ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال در سال ۷۵۳۲ ارائه می کند. نیروگاه های خانگی. پرونده در مدت مقرر پرداخت شد.

این بانک همچنین مبلغ ۷۷۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در قالب ۷۰۵ فقره پرونده به مؤسسات حوادث قهری و ۲ هزار و ۲۸۸ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال در قالب ۲۳۴ پرونده به سایر مؤسسات پرداخت کرده است که در ۱۰ ماهه امسال پرداخت شده است. سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا