بانک و بیمه

پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تا پایان دی ماه

به گزارش ایران تحلیل، میرهاشم موسوی با قدردانی از همکاری تمامی مراکز دولتی، دانشگاهی و خصوصی قرارداد این سازمان در ارائه خدمات سلامت به بیمه شدگان تامین اجتماعی، گفت: از این ماه و همچنین در ماه های آینده این کار را در ساعت ۱۳:۰۰ به صورت رسمی انجام خواهیم داد. سرعت و افزایش میزان تسویه مطالبات مراکز قراردادی.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی و استقرار منابع لازم، ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی و پیمانکاری خصوصی را در هفته جاری و آینده پرداخت خواهیم کرد. ۱۴۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه ها و ۱۰۰۰ میلیارد تومان به داروخانه ها و بخش خصوصی طرف های قرارداد پرداخت کرده ایم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: از مجموع ۶ میلیارد تومان پرداختی در هفته جاری و آینده در سمت قرارداد، ۳ میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی و حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان به غیردانشگاه های خصوصی پرداخت می کنیم که متمرکز است. در طرف قرارداد و این پرداخت ها از روز سه شنبه پنجم انجام می شود دی ماه با پرداخت حدود ۲۴۰۰ میلیارد تومان مطالبات آغاز شد و مابقی را به زودی تسویه خواهیم کرد.

موسوی همچنین گفت: قرار است سه هزار میلیارد تومان از مابه التفاوت پروژه دروار از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار مجموعه قرار گیرد که بخشی از آن امروز و در روزهای آینده واریز می شود. مراکز تامین اجتماعی در این ماه مبلغ تقریبی ۹ میلیارد تومان خواهد بود. این

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر تلاش سازمان برای کوتاه‌تر کردن مدت بازپرداخت مطالبات طرف‌های قرارداد، افزود: در تلاش هستیم تا شرایط منابع سازمان تامین اجتماعی متاثر از برنامه‌های تحول را بهبود بخشیم. سازمان، پرداخت ها به مراکز در ماه های آینده پیگیری می شود. قرارداد را با سرعت و به میزان ریالی بیشتر از ماه های گذشته ادامه خواهیم داد تا به شرایط بهتری از نظر مدت بازپرداخت مراکز قرارداد دست یابیم که در ابتدای این مدت اکنون حدود سه تا است. چهار ماه، از حدود یک سال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا