اخبار اقتصاد ایران

پرداخت بیش از 21 هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک شهر :: ایران تحلیل

مدیر امور اعتباری بانک شهر از پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال جاری تاکنون از این بانک خبر داد.

به گزارش ایران تحلیل، ایمان امینی پور با بیان اینکه عملکرد شبکه شعب بانک شهر پس از گذشت بیش از ۱۱ ماه از سال برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در چارچوب وظایف محوله بوده است، تصریح کرد: توجه به اجرای طرح سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در زمینه تسهیلات اعتباری، در رأس اقدامات بانک شهر در حوزه اعتبارات طی سال ۱۴۰۲ بوده است.
امینی پور گفت: در این راستا با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به فرزندآوری خانواده ها، سعی شده شرایط در چارچوب قوانین و مقررات برای دریافت کنندگان تسهیلات مذکور تسهیل شود که خوشبختانه این امر فراهم شده است. با افزایش رضایت شهروندان همراه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از ابتدای امسال تا ابتدای سال جاری اسفند آنها زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک شهر آغاز کرده اند، ادامه داد: بیش از ۱۱ هزار نفر از تسهیلات فرزندآوری این بانک در حمایت از جوان سازی جمعیت و فرزندآوری بهره مند شده اند.
مدیر امور اعتباری بانک شهر در پایان با تاکید بر اینکه منابع لازم برای پرداخت رد دیون پیش بینی شده است، گفت: تلاش داریم با تمام ظرفیت های موجود در روزهای پایانی سال کمک ویژه ای به ازدواج جوانان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا