بانک و بیمه

پرداخت تسهیلات در بانک مسکن با سفته الکترونیکی

به گزارش ایران تحلیل، با هدف توسعه خدمات الکترونیک و پیشبرد طرح توسعه و تحول دیجیتال بانک مسکن، امکان پرداخت تسهیلات از طریق صدور سفته الکترونیکی فراهم شد.

مشتریان بانک مسکن که مایل به دریافت تسهیلات از قبیل وام ازدواج، ازدواج، تولد فرزند و … هستند می توانند از طریق قسمت خدمات الکترونیکی و پیشخوان مجازی در سایت بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir وارد شده و گزینه «الکترونیکی» را انتخاب کنند. گزینه سفته” گزینه “یادداشت” را انتخاب کنید. » برای صدور سفته الکترونیکی. همچنین می‌توانید با ورود به باجه مجازی بانک از طریق موبایل بانک مسکن و انتخاب گزینه «صدور سفته» از این خدمات استفاده کنید.

در حال حاضر امکان صدور سفته الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی و صرفاً برای ذینفعان یا ذینفعان واقعی بانک مسکن وجود دارد و متقاضیانی که تمایل به دریافت تسهیلات بانک مسکن و ضامنین آنها را دارند باید امضای دیجیتال خود را نیز جهت استفاده از خدمات الکترونیکی امکان استفاده از سفته.

صرفه جویی در وقت و هزینه، دسترسی آسان شبانه روزی، امنیت بالا، کد شناسایی خاص و منحصر به فرد و امضای دیجیتال از مزایای صدور سفته الکترونیکی از بانک مسکن است که جایگزین سفته کاغذی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا