اخبار اقتصاد ایران

پرداخت وام‌های خرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارمزد صفر درصد آغاز شد

بانک قرض الحسنه مهر ایران امکان پرداخت وام های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال را با کارمزد صفر درصد فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران از این پس مشتریان بانک ها می توانند وام های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال با سود صفر درصد دریافت کنند.

این اقدام بر اساس طرح کلان بانک قرض الحسنه است مهر ایران این کار را برای کاهش تدریجی کارمزد وام و حرکت به سمت کارمزد خدمات انجام می دهد. از این پس برای وام های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال کارمزد تسهیلات و کارمزد بایگانی صفر بوده و فقط کارمزد اعتبارسنجی سیستم ضمانت از مشتری دریافت می شود. برای وام های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال کارمزد تسهیلات صفر است و مشتری فقط بابت تشکیل پرونده و اعتبار سامانه ضمانت نامه پرداخت می کند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور ضمن دریافت مجوزهای لازم از نهاد ناظر، در نظر دارد به تدریج کارمزد وام را کاهش داده و به سمت کارمزد خدمات حرکت کند. حذف کارمزد وام های خرد نیز در راستای اجرای این برنامه انجام شده است.

گسترش اوراق و ضمانت‌نامه‌هایی مانند چک و سفته الکترونیکی و همچنین فراهم کردن امکان ظهرنویسی سهام از جمله برنامه‌های بانکی، با هدف تسهیل شرایط دریافت وام برای اقشار مختلف بوده است. همچنین این بانک در مقاطع مختلف در زمینه پرداخت وام بدون ضامن به ذینفعان یکی از بهترین عملکردها را در سطح شبکه بانکی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا