بانک و بیمه

پرداخت ۲۰۰ همت تسهیلات در بخش کشاورزی| حذف دلالان با ایجاد پلتفرم پالیز

به گزارش ایران تحلیل، فرشید فرخ نژاد در نشست خبری رونمایی از «استقرار عملیاتی پلتفرم پلیس بانک ارضی» با بیان اینکه امسال در تلاش هستیم تا هموطنان را با چهره جدیدی به بانک ارضی معرفی کنیم، افزود: نگرانی تامین مالی پایدار بخش کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت است. او غذای زمین است.

وی توضیح داد: امسال میزان تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت در حالی که سال گذشته (۱۴۰۱) بیش از یک میلیون تسهیلات پرداخت شده که رقم قابل توجهی است.

تامین مالی ۵۰ درصدی بانک کشاورزی در بخش کشاورزی
مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد تامین مالی بخش کشاورزی کشور بر عهده بانک کشاورزی است که ظرفیت خوبی برای مشتریان وفادار این بانک است.

فرخ نژاد گفت: با وجود مشابه بودن برخی از خدمات بانکی در برخی نقاط، مشتریان وفادار بانک کشاورزی می توانند خدمات بانکی را از بانک های مختلف کشور دریافت کنند. با این حال همچنان علاقه مند به تمرکز فعالیت های بانکی در این بانک هستند.

وی افزود: بانک کشاورزی تسهیل کننده اعتبارات است و باید بتواند منابع را بسیج و سپس تخصیص دهد. بدیهی است که برای تأمین مالی پایدار باید حداکثر استفاده و استفاده از ظرفیت، فناوری و تغییرات را به کار گیریم تا بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهیم.

جدی گرفتن تحول دیجیتال در بانک کشاورزی
مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲ با همکاری هیات مدیره، هیات مدیره و تمامی مدیران انجام داد، جدی گرفتن موضوع تحول دیجیتال در این بانک و با اجرای جدید بود. فناوری ها و ثانیاً استفاده از فرصت های موجود در محیط کسب و کار. مانند استارتاپ ها، فین تک ها، همکاری و همکاری مستقیم بانک با شرکت توسعه فناوری اطلاعات بانک که امیدواریم در مسیر درست و حمایت عملیاتی از مشتریان وفادار بانک قرار گیرد.

وی توضیح داد: بانک کشاورزی در تلاش است تا با استفاده از فناوری، زنجیره را با موفقیت تامین مالی کند تا مشتریان این بانک در زمانی که تولیدکننده واقعی به آن نیاز دارد، تسهیلات مورد نظر خود را از طریق زنجیره و شعب با ابزارهای تعهدی دریافت کنند.

فرخ نژاد با بیان اینکه سیاست بانک کشاورزی مصلحت این بانک و مشتریان آن است، گفت: برای تامین مالی دو دغدغه جدی، بازگشت به موقع منابع، پاسخگویی به مشتریان و تخصیص منابع در بانک کشاورزی ضروری است. ما می توانیم به هدف تضمین امنیت غذایی کشور دست یابیم.

سیاست مشتری مداری به جای سیاست صنعت محور در دستور کار است
مدیر کل بانک کشاورزی گفت: سیاست جدی بانک کشاورزی به جای صنعت محوری، مشتری مداری است تا بتوانیم به جای ارائه محصولات و خدمات، پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم. تا این بانک با حفظ اصالت تاریخ ۹۰ ساله خود از فناوری های نوین بهره مند شود.

حذف دلالان با استفاده از پلتفرم بانک پلیس
فرخ نژاد درباره استفاده از بستر پالیز بانک کشاورزی گفت: سکوی پالیز برای ایجاد ارتباط بین کشاورزان و زنجیره های تولید، کشاورزی و صنعت و شعب در نظر گرفته شده است تا کشاورز از مرحله اولیه تولید تا پایان تحویل حمایت شود. .

وی تصریح کرد: هدف این بستر حمایت و ارائه خدمات به کشاورزان خرد و خرد است تا بر اساس این بستر دلالان و دلالان حذف شده و محصول به صورت مستقیم در اختیار کشاورز یا صنعت قرار گیرد.

به عنوان مثال، گوجه‌کار می‌تواند محصول خود را مستقیماً از طریق این پلتفرم به واحد تولیدی بفروشد یا اگر کشاورز نیاز به تامین نهاده‌هایی از قبیل بذر، سم و کود با قیمت مناسب داشته باشد.

مدیرعامل بانک کوثروی افزود: استفاده از پلتفرم بانک پلیس و همچنین سایر سامانه های موفق این بانک مانند سامانه بازار، میادین میوه و تره بار، سامانه باران، آسان و سایر سامانه ها محدودیت دسترسی ندارند و تمامی کشاورزان خرد و کلان. می توانید از این پلت فرم برای استفاده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا