بانک و بیمه

پرداخت ۴۰ درصد حقوق به عنوان کمک معیشت ماهیانه به بازنشستگان بانک مسکن

به گزارش ایران تحلیل به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا; در جلسه هیأت امنای «مدیریت تعاونی آتیه امید» با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با توجه به تعدیل بر اساس سابقه کار در بانک مسکن، ۴۰ درصد از مبلغ طرح بازنشستگی به عنوان صندوق مستمری ماهانه آتیه به بازنشستگان پرداخت شد. تصویب شد.

با توجه به تصویب عملکرد و صورتهای مالی موسسه «حمیاری آتیه امید» برای سال مالی منتهی به ۹ دی ماه ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک مسکن به عنوان اعضای هیئت مدیره تشکیل شد. معتمدین و مدیران موسسه و جمعی از بازنشستگان بانکی.

مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه در خصوص صندوق های تامینی آتی و جبران مزایای کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداخته و اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی افزود: پرداخت ۴۰ درصد مستمری به مستمری بگیران به عنوان مستمری ماهانه (حمایت نگهداری) از صندوق آتیه بر اساس تعدیل بر اساس سوابق خدمت در بانک مسکن از ابتدای سال جاری مهمترین تصمیم این جلسه بود.

حسینی گفت: بر اتخاذ رویه‌هایی تاکید می‌شود که موجب رضایتمندی همه ذینفعان اعم از شاغل، بازنشسته و وظیفه باشد.
لازم به ذکر است بازنشستگان حاضر در جلسه نیز مسائل و دغدغه های این دسته از همکاران و دکتر دکتر را مطرح کردند. حسینی مدیرعامل بانک مسکن پس از بررسی این چالش ها راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا