اخبار اقتصاد ایران

پرداخت 2 وام 100 و 200 میلیونی با ثبت نام آنلاین

افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می کنند می توانند برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن این مجموعه اقدام کنند. این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

به گزارش تجارت نیوز، افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می کنند و مشمول دریافت وام بدون ضامن این گروه هستند، نیازی به معرفی ضامن ندارند. رتبه اعتباری این افراد تضمین آنهاست. رتبه اعتباری وام گیرندگان باید A، B یا C باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست دهند. پس از دریافت این وام، افراد می توانند ظرف ۴۸ ماه آن را بازپرداخت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان دریافت این وام باید مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان جهت تشکیل پرونده و اعتبار به بانک پرداخت کنند.

مبلغ هر قسط این وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۳ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان با شرایط بازپرداخت و نرخ سود مشخص خواهد بود. کل سود این وام به ۵۳ میلیون تومان می رسد. با احتساب میزان سود و مبلغ وام، فرد باید معادل ۱۵۳ میلیون تومان را در زمان سررسید به بانک پرداخت کند.

نگاهی به آغاز به کار بانک صادرات ایران و برخی از خدمات این گروه

بانک صادرات ایران یکی از بانک های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۳۱ آغاز کرد و در ابتدا این بانک با ۱۳ پرسنل خدمات مختلف پولی و بانکی را به افراد ارائه می کرد. هم اکنون این گروه با تعداد زیادی پرسنل و شعب در سراسر کشور پذیرای انواع حساب، کارت اعتباری، کیوسک بانکی، پایانه فروش، پیشخوان الکترونیکی شبانه روزی، سامانه موج، تسهیلات، صدور تاییدیه حساب است. ، سپرده ارزی و غیره به مشتریان. خدمت می کند

کدام بانک ها وام ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت می کنند؟

بانک‌های صادرات، ملت و کرابهان از جمله بانک‌هایی هستند که در طرح‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط خود ۲۰۰ میلیون تومان وام می‌دهند.

به گزارش تجارت نیوز، بانک صادرات در طرح «۶۷» با سود ۶ درصد، بانک ملت در طرح «تسهیلات با سامانه فارابانک» با سود ۲۳ درصد و بانک کاربهار در طرح «امیدآفرین» با سود. با نرخ سود ۲۳ درصدی برای مشتریان سپرده گذار و واجد شرایط، ۲۰۰ میلیون تومان وام اعطا می کنند. جزئیات این طرح های تسهیلات در زیر مورد بحث قرار می گیرد.

مشخصات وام با پشتیبانی حساب کوتاه مدت بانک صادرات

در طرح ۶۷ بانک صادرات، متقاضیان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت عادی و سپرده گذاری در آن، پیگیری های لازم برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۶ درصد غیرحضوری و با مراجعه به سامانه شمس

بیشتر بخوانید: کدام بانک ها وام ۵۰ میلیون تومانی می پردازند؟

یکی از نکات مثبت طرح ۶۷ بانک صادرات این است که این بانک بابت سپرده بلوکه شده وام گیرنده نیز ۷ درصد سود پرداخت می کند. مدت بازپرداخت و تعداد اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات با توجه به میزان سپرده و سقف دریافتی تسهیلات می تواند متفاوت باشد. اما با توجه به مهلت ۳۶ ماهه پرداخت اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی، ارزش هر قسط این طرح ۶ میلیون و ۸۴ هزار تومان خواهد بود.

شرایط دریافت تسهیلات با سامانه فارابانک از بانک ملت چیست؟

به مشتریانی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در بانک ملت باشند، تسهیلات با سامانه فارابانک پرداخت می شود. سقف این وام ۲۰۰ میلیون تومان است که با سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت ۶۰ ماه به متقاضیان اعطا می شود.

موارد مورد قبول بانک ملت برای تضمین اقساط این تسهیلات شامل ارائه ضامن رسمی، انسداد سپرده ها و اعتبار اشتغال مناسب اخذ شده با داشتن مجوز می باشد. بدیهی است ضمانت انسداد سپرده تا پایان مرحله پرداخت و تسویه کامل ادامه خواهد داشت. با در نظر گرفتن سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به بانک ملت بپردازد.

شرایط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین آینده دار

در طرح امید آفرین بانک کارآفرین متقاضیان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد حساب میانگین حداقل سه ماهه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۳۶ ماه دریافت کنند. البته حداقل مبلغ پذیرفته شده توسط بانک برای سپرده گذاری ۲۵ میلیون تومان است.

بانک کارآفرین توقیف سپرده را در شرایط این وام لحاظ نکرده است و متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی ضمانت نامه های مورد نیاز بانک را ارائه کند. حال اگر سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن ۳۶ ماه باشد، وام گیرنده ملزم به پرداخت هفت میلیون و ۷۴۱ هزار تومان به بانک کارآفرین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا