اخبار اقتصاد ایران

پرداخت 2 وام200و 300 میلیونی برای متقاضیان به محض ثبت نام

بانک سینا به سپرده گذاران خود تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام با سود ۲۳ درصد در قالب کارت اعتباری اعطا می کند.

وام اطلس بانک سینا تنها به سپرده گذاران این بانک با پیش شرط افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان و ایجاد حساب میانگین سه تا شش ماهه ارائه می شود. بدیهی است با دریافت این تسهیلات، حساب سپرده وام گیرنده مسدود نمی شود و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا چک برگشتی داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام ضامن رسمی بوده و متقاضیان باید نسبت به ارائه اعتبار اشتغال نیز اقدام نمایند. برای وام گیرندگان با توجه به مدت سپرده و مدت بازپرداخت انتخابی، حداقل ۸۰ درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا ۲۰۰ درصد مبلغ سپرده قرض الحسنه یعنی ۳۰۰ میلیون تومان توسط بانک قرض الحسنه پرداخت می شود. .

به گزارش تجارت نیوز، درباره مدت بازپرداخت این وام لازم به ذکر است که مهلت آن حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه است.

در صورت دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با سپرده سه ماهه و بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام گیرنده باید ماهانه ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان به قسط بانک پرداخت کند. به این ترتیب در زمان سررسید وام، کل مبلغ پرداختی به بانک ۲۱۸ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان خواهد بود. این وام دارای هزینه های اضافی نیز می باشد که ۲۰۰ هزار تومان و شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبار می باشد.

جزئیات و شرایط دریافت وام مسافرتی بدون سود بانکی مهر ایران

بانک مهر ایران با طرح تسهیلاتی به نام «تراول کارت» تسهیلاتی را برای سفر به مشتریان ارائه می دهد. این وام بدون بهره بوده و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود.

با توجه به دسته بندی، آن دسته از افرادی که می خواهند وام کارت سفر دریافت کنند باید به یکی از شعب بانک مراجعه کنند مهر ایران برای افتتاح سپرده وام. ضمناً باید سپرده داشته باشند و مبلغ سپرده آنها حداقل شامل ۲۰ درصد کل مبلغ وام باشد. بنابراین می توان گفت که مبلغ سپرده تعیین کننده میزان تسهیلات است. ضمناً شرایط متقاضی دریافت این وام در نظر گرفته شده و مبلغ بر این اساس تعیین می شود. حداکثر مدت بازپرداخت کارت سفر شش ماه است.

فرآیند پرداخت وام سفر کارت بانکی مهر ایران چطوره؟

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید دارای معرفی نامه از آژانس های مسافرتی طرف قرارداد بانک باشند. مهر دارای ایران متقاضیان این تسهیلات باید در نظر داشته باشند که می توانند برای بسته های زیارتی و سیاحتی مورد نیاز خود آن را درخواست کنند. در واقع تنها زمانی که خرید تور یا رزرو بلیط سفر منحصراً از طریق درگاه بانکی پذیرنده طرف قرارداد و معرفی کننده مشتری انجام شود، مبلغ مشخصی به حساب تور یا فروشنده بلیط واریز می شود.

در سفر امید

لازم به ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران وام مذکور را تقریباً یک ماه پس از تاریخ پیش پرداخت به حساب متقاضی واریز خواهد کرد. پس از آن، معامله را می توان به راحتی انجام داد. لازم به ذکر است این طرح به صورت حمایتی نیز ارائه می شود که شرایط خاص خود را دارد و به افراد خاصی تعلق می گیرد.

شرایط دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

سامانه فرابانک ملت طرح اعطای وام فوری به مشتریان خود را ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می توانند با استفاده از این سامانه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به صورت حضوری و بدون مراجعه به شعبه وام بگیرند.

متقاضیان برای دریافت این وام ابتدا باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که تا زمان تسویه کامل وام مسدود می شود.

این وام با شرایط توقف سپرده، ضامن رسمی و اعتبار تجاری با نرخ سود ۲۳ درصد ارائه می شود و لازم است وام گیرنده یکی از مشتریان این بانک بوده و فاقد بدهی یا وام معوق باشد.

ضمناً این بانک برای افرادی که سابقه چک برگشتی دارند اعمال نمی شود. همچنین برای برخی از امکانات این سامانه ایجاد حساب متوسط ​​یا داشتن سپرده بلندمدت الزامی است.

به گزارش تجارت نیوز، حداکثر مدت بازپرداخت وام ۶۰ ماهه و هر قسط وام ۲۰۰ میلیون تومانی حدود ۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی مشتری ۱۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و کل مبلغ وام و سود ۳۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. همچنین هزینه های اضافی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می شود ۳۰ هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا