ترندهای روز

پرستاری که زن صیغه‌ای شده بود، اموال پیرمرد را بالا کشید و دزد از آب درآمد!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زن میانسال که به بهانه پرستاری از پیرمردان تنها و ثروتمند وارد خانه شده بود با همدستی مردی و تظاهر به خودش نقشه سرقت خود را اجرا کرد.

پرستاری که صیغه شده بود وسایل پیرمرد را بلند کرد و دزد فرار کرد!

چند روز پیش مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت اموال و اثاثیه پدرش خبر داد و گفت: پدرم مدت هاست که تنها زندگی می کند و من و برادر و خواهرم در خارج از کشور زندگی می کنیم. برای اینکه پدرم تنها نباشد برایش پرستار خانه گرفته بودیم. البته چند بار پرستار عوض کردیم تا اینکه خانمی میانسال که از شوهرش جدا شده بود و دو دختر داشت پرستار پدرم شد. برای اینکه بتواند به راحتی از پدرم مراقبت کند، او را ازدواج موقت پدرم کردیم.

اما پس از مدتی که به ایران برگشتم متوجه شدم دو سند از اموال پدرم، فرش ها و ملیله های با ارزش، مجسمه های برنزی و نقره ای و اشیای با ارزش دیگر از خانه به سرقت رفته است. پدرم گفت مرد ناشناسی وارد خانه شد و دست و پای او و همسر صیغه اش را بست و وسایلی را دزدید و حتی ماشین پرستار پدرم را که جهیزیه او بود به سرقت برد.

او گفت که پرستارش شکایت کرده و پرونده ای در اداره اطلاعات تشکیل شده است اما نکته عجیب این است که چند روز پیش پرستار را در ماشینش دیدم و فکر می کنم این خانم در سرقت نقش داشته است. .

با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد و زن میانسال با دستور دادسرای ویژه سرقت دستگیر شد. وی در تحقیقات گفت: چند سال پیش به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. بعد از جدایی برای تامین مخارج زندگی خودم و دو دخترم پرستاری می کردم تا اینکه بالاخره پرستار این پیرمرد شدم. بعداً عقد موقت ایشان را گرفتم و یک ماشین ۲۰۶ به عنوان جهیزیه به من دادند.

وی ادامه داد: دختر ۱۵ ساله ام به شیشه اعتیاد پیدا کرد و با کمک همسرم او را در کمپ بستری کردیم. از آنجایی که دختر کوچکم از این موضوع بسیار ناراحت بود، تصمیم گرفتم برای او یک پرنده عروسی هلندی بخرم. با آگهی فروش عروس هلندی آنلاین برخورد کردم و با شماره داخل آگهی تماس گرفتم. عروس هلندی را خریدم و در همین حین با فروشنده ای به نام شاهین آشنا شدم و متوجه شدم که او هم مانند من پرستار خانه است. یک روز که از سختی کار و مراقبت از شوهرم برای شاهین شاکی بودم، او به من پیشنهاد داد که می تواند در کار شوهرم به من کمک کند. روز حادثه از شاهین خواستم که به من کمک کند اما با ورود او به خانه، من و همسرم را با تهدید چاقو و بستن دست و پایم و سرقت از خانه انجام داد.

در پی اظهارات زن میانسال، دستور بازداشت شاهین صادر شد. شاهین در تحقیقات به سرقت خود اعتراف کرد اما مدعی شد به دستور زن میانسال سرقت ها را انجام داده است. با اعترافات متهم، به دستور دادسرای ویژه سرقت، هر دو متهم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

گفتگو با دزد همدست پرستار

چی شد دزدی کردی؟

من دزد نیستم و اصلا سابقه کیفری ندارم. وقتی با این زن آشنا شدم هر روز بعد از خرید پرنده با من تماس می گرفت. یک روز به بهانه خرید قفس، یک روز برنامه غذایی پرنده و… خلاصه بهانه هایش ادامه داشت تا اینکه کم کم با هم آشنا شدیم. هر دوی ما قبلا پرستار خانه بودیم، اما بعد متوجه شدم که این ترفند او بود.

ترفند او چه بود؟

پرستاری از مردان پیر و تنها و دزدی از آنها. چون هر دو پیر و تنها بودند، نمی توانستند مقاومت کنند و شکایت کنند.

آیا سرقت دیگری انجام داده اید؟

آره. از خانه قبلی که این خانم پرستار بود. طبق قرار در را باز کرد و من وارد خانه شدم. او و پیرمرد خانه را با تهدید بستم. بعد از سرقت از یک خانه ویلایی از آنجا خارج شدم و او نقش خود را به خوبی ایفا کرد و در مقابل پیرمرد خانه به سختی دستانش را باز کرد و با پلیس تماس گرفت. به این ترتیب پلیس در چنین مواردی وارد عمل شد اما سرنخی پیدا نکرد و از آنجایی که دست و پای این زن نیز بسته بود، پلیس به او مشکوک نشد. پیرمرد کسی را نداشت که ماجرا را دنبال کند.

بعد چه اتفاقی افتاد؟

مدتی بعد از آن خانه بیرون رفت و سراغ طعمه دیگری رفت.

میدونی چطوری لو رفتی؟

ماشینش را پس دادم. گفت هیچکس متوجه نمی شود که من ماشین را به او پس دادم. دختر بزرگش به شیشه معتاد بود و در کمپ بستری بود، برای ملاقات با او به ماشین نیاز داشت.

و تا کی می خواستی به سرقت ها ادامه بدهی؟

دقیقا نمی دانم اما نقشه این زن این بود که به سرقت ها ادامه دهد تا از آنها پول خوبی به دست بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا