ترندهای روز

پرستار قلابی به جرم تجاوز به زن جوان اعدام می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در حال حاضر این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران در دست بازپرس رحیمی است.

ماجرا از این قرار است که همسر این کارمند که پدر سالخورده اش سکته کرده بود برای مراقبت از او به پرستار شبانه روزی نیاز داشت. به همین دلیل تصمیم گرفت شخصی را استخدام کند تا شب در خانه آنها بماند و به او کمک کند تا از پدرش مراقبت کند. به این ترتیب زن جوان در یکی از سایت ها آگهی درج کرد و مرد جوانی با دیدن آگهی به آدرس مورد نظر رفت و طرفین موافقت کردند.

پس از آن پرستار خانه از پیرمرد بیمار مراقبت کرد و اتاقی به او دادند تا در خانه پدر و دختر بماند. اما پرستار مرد در ۲۳ سالگی بهمن در سال ۱۴۰۰ پس از آنکه متوجه شد دختر خانواده طلاهای زیادی دارد، شبانه بالای سر دختر رفت و پس از ضرب و شتم دختر جوان، دست و پای او را با پارچه ای بسته و به او تجاوز کرد. سرانجام با سرقت طلاها و پول های دختر جوان او را در اتاقش حبس کرد و متواری شد.

پس از آن دختر هر چه سخت بود دست و پایش را باز کرد و فردای آن روز برای شکایت به کلانتری رفت. پس از طرح شکایت، پرونده شروع شد اما در تحقیقات مشخص شد تلفن متجاوز خاموش و تمام آدرس هایی که داده بود جعلی بوده است. بنیران، پرونده همچنان مفتوح بود تا اینکه پس از گذشت دو سال از شکایت زن جوان، متجاوز پس از بازگشت به تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از دستگیری متهم و تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. متجاوز که به جرم خود اعتراف کرد، گفت: به دختر خانواده ای که برای آن کار می کردم، تجاوز و سپس سرقت کردم.

این در حالی بود که در بخشی از تحقیقات مشخص شد متهم پس از تجاوز به دختر جوان هنگام رفتن به شهر محل سکونتش از همسرش خواسته با مرد ثروتمندی دوست شود. پس از آن مرد را به خانه اش برده و با فیلمبرداری خصوصی اموالش را سرقت کرده و سپس در چند نوبت از طعمه هایش اخاذی کرده است.

پس از حصول این نتایج، متهم به اعدام محکوم شد. در ادامه رسیدگی به این پرونده، قضات شعبه سی و نهم دیوان عالی کشور حکم اعدام وی را تایید کردند. به این ترتیب پرونده برای اجرای حکم اعدام به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شده و متهم در انتظار اجرای حکم اعدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا