ورزشی

پرسپولیس از این لیست خرید می‌کند؛ ۲مهاجم، یک گلر در لیست یحیی

محمد دلبری، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ به ابوظبی رفته بود، پس از ناکامی در این ماموریت، پس از جلسه روز گذشته هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: آنها هستند. به دنبال جذب بازیکنان لیست خرید یحیی گل محمدی. انجام دادن! وی در عین حال مدعی شد که یکی از مهم ترین دلایل جدایی اش از یحیی گل محمدی، واکنش منفی رضا درویش نسبت به لیست خریدش بوده است.

در واقع درویش به یحیی گفته است که بازیکنانی که در لیست خریدش قرار دارند با باشگاه آنها قرارداد دارند و نمی تواند آنها را جذب کند. او حتی در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد به سراغ بازیکنانی می روند که قرارداد باشگاهی ندارند. کامنتی که یحیی را برای تقویت تیمش به کلی ناامید کرد.

اینکه حالا دلبری مدعی شده به درخواست هیات مدیره باشگاه، حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی به دنبال جذب بازیکنان در لیست خرید یحیی است، حرف جالبی به نظر می رسد. در هر صورت یحیی در لیست خرید خود دو مهاجم (یکی خارجی و یک ایرانی)، یک هافبک دفاعی، یک دروازه بان دوم و یک مدافع چپ را در لیست خرید خود قرار داده بود که در این لیست افرادی مانند محمدرضا آزادی، پوریا پورعلی، محمد خدابندلو، یونس اکبرپور حضور داشتند. و … این لیست دیده شد. یحیی در مورد مهاجم خارجی هنوز نام بازیکنی را به باشگاه معرفی نکرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا