ورزشی

پرسپولیس تنها نیست!/ وقتی امید جای شانس را می گیرد

نیمه اول بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان به باورنکردنی ترین شکل ممکن به پایان رسید و پرسپولیس که بهترین تیم نیم فصل اول این فصل بود پس از سیزده سال برای اولین بار با ۳-۳ به رختکن رفت. ۰ شکست در نیمه اول. استقلال خوزستان پس از لیگ پانزدهم، فصلی که در آن قهرمان شد، برای اولین بار نیمه اول را با چنین نتیجه ای به پایان رساند. اما نیمه دوم به شکل عجیب تری دنبال شد و پرسپولیس با شکست ۳ بر صفر در نیمه اول تنها تیم تاریخ لیگ برتر شد که در پایان بازی پیروز شده است. لیگ ایران کامبک های زیادی را به خود دیده است و در این گزارش سعی داریم تا به یاد بیاوریم شاخص ترین کامبک هایی که توانسته اند با اختلاف ۳ امتیاز نتیجه را جبران کنند.

ذوب آهن ۳-۴ شهید قندی; لیگ ۵

در تاریخ لیگ برتر تنها یک بار تیمی با عقب افتادن ۳ بر صفر از حریف پیروز شد و آن هم به لیگ پنجم و بازی ذوب آهن و شهید قندی یزد با ۳ گل شهید قندی برمی گردد. مقابل حریف در دقیقه ۳۰. ذوب آهن در دقیقه ۳۳ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و نیمه اول را با اختلاف ۲ گل به پایان برساند. نماینده اصفهان از دقیقه ۵۰ تا ۶۶ ۳ گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رساند.

پرسپولیس ۳-۳ ابومسلم; لیگ ۷

پرسپولیس در لیگ هفتم برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر موفق شد با ۳ گل عقب ماندن از حریف، بازی را بازنده به پایان نرساند. سرخپوشان در این بازی در نیمه اول سه گل از تیم مشهدی دریافت کردند که شاگردان افشین قطبی موفق شدند. در نیمه دوم هر سه گل را جبران می کنند و بازی را با نتیجه ۳-۳ به پایان می برند. در این بازی عباس آقایی، علیرضا واحدی نیکبخت و ماته دراگوویچ گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

مس کرمان ۳-۳ پیکان; لیگ ۹

به لیگ هفتم برویم که لوکا بوناچیچ مس کرمان را برعهده داشت و حمید درخشان روی نیمکت پیکان. در این بازی که در هفته بیست و ششم برگزار شد ابتدا مسی تا دقیقه ۵۲ با ۳ گل پیش افتاد اما پیکان موفق شد هر سه گل دقیقه ۷۰ تا ۹۲ را جبران کند و یکی از جذاب ترین بازگشت ها را رقم بزند. در لیگ تک گل بریس علیرضا عباس فرد و لوئیس کارلوس بازی را برای خودروسازان به تساوی کشاند.

سایپا ۵-۵ فولاد خوزستان; لیگ ۱۰

سایپا که این روزها در لیگ یک حضور دارد و چند سالی است که از صعود به لیگ برتر بازمانده است، یکی از به یاد ماندنی ترین بازگشت های تاریخ لیگ برتر را رقم زده است. فولاد مجید جلالی در بازی هفته دوازدهم لیگ دهم به مصاف سایپا محمد مایلی کهن رفت. در این بازی با درخشش کریم انصاری فرد، سایپا تا دقیقه ۵۸ ۵ بر ۲ از فولاد پیش افتاد اما خوزستان در ۳۰ دقیقه موفق شد برنده بازی شود و با نتیجه ۵ بر ۵ ورزشگاه را ترک کند. در این بازی رضا نوروزی ۴ بار و آرش افشین یک گل برای فولاد زدند.

تراکتور ذوب آهن ۴-۴; لیگ ۱۵

اما آخرین باری که یک تیم در لیگ برتر توانست ۳ گل را جبران کند ذاب آهن یحیی گل محمدی بود. در این بازی تراکتور با هدایت تونی اولیویرا تا دقیقه ۷۵ با نتیجه ۴ بر ۱ از ذوب آهنی پیش بود اما مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و دانیال اسماعیلی فر فرشتگان نجات یحیی در این بازی بودند و گل ۴- را زدند. ۱ بازی را با نتیجه ۴-۴ باخت. انجام دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا