ورزشی

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می‌خواهد!

باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست خرید یحیی گل محمدی پیش می رود و اقدامات اولیه را برای جذب چند بازیکن از این لیست انجام داده است.

پس از منتفی شدن حضور محمدرضا آزادی در پرسپولیس، این باشگاه کار جذب جواد آقایی پور، محمد خدابندلو و عبدالکریم حسن را در نقل و انتقالات زمستانی ادامه داده است.

محد خدابندلو متولد تهران ۲۴ ساله و بازیکن فعلی تیم مس رفسنجان است که سابقه بازی در گلغر سیرجان، ذوب آهن و پیکان را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن سابق تیم امید ایران دو سال پیش مورد توجه یحیی گل محمدی بود اما با رقمی بالاتر از پیشنهاد پرسپولیس راهی گل گهر سیرجان شد.

محد خدابندلو از آن دست بازیکنانی است که می تواند نقش رابط دفاعی و هجومی تیم را تثبیت کند و شرح وظایفی شبیه میلاد سرلک دارد در حالی که ۵ سال از او کوچکتر است.

جواد آقایی پور متولد رشت، ۲۴ ساله و مهاجم فعلی استقلال خوزستان که در دیدار با پرسپولیس موفق به گلزنی شد و عملکرد درخشانی داشت، با سابقه بازی در سپیدرود رشت، نساجی مازندران و شهرداری آستارا یکی دیگر از بازیکنان این تیم است. گزینه خط حمله قرمزها

2

جواد آقایی پور با همان دو گلی که در اهواز به پرسپولیس زد نظر یحیی را جلب کرد اما حالا مسئولان باشگاه پس از مشورت با هم تیمی های سابقش به این نتیجه رسیده اند که این مهاجم توانمند و آینده دار است.

عبدالکریم حسن، مدافع چپ معروف قطری که در سال ۲۰۱۸ برنده بهترین بازیکن آسیا شد و بارها به عنوان بازیکن السد مقابل پرسپولیس و تیم ملی ایران به میدان رفت، یکی دیگر از گزینه های سرخ پوشان است. این بازیکن ۲۸ ساله پس از بازی در السد برای مدتی به تیم اوپن بلژیک قرض داده شد اما در اتفاقی عجیب به تیم الجهرا کویت منتقل شد و در این تیم بازی می کند.

3

عبدالکریم حسن، مدافع چپ سابق السد در لیست خرید یحیی قرار داشت.

در هر سه مورد با باشگاه های این بازیکنان صحبت شده و پرسپولیس به دنبال رضایت نامه آنهاست. در عین حال یکی دو گزینه دیگر هم وجود دارد که باشگاه برای جذب آنها قدم برداشته است.

البته این سه بازیکن در شرایطی به پرسپولیس خواهند پیوست که سه بازیکن از لیست ۱۹ نفره بزرگسالان این تیم خارج شوند. با توجه به بحث جدایی میلاد سرلک و حذف نام مرتضی پورعلیگنجی، یک بازیکن بزرگسال دیگر پرسپولیس نیز باید از لیست خارج شود تا این سه نفر جذب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا