ورزشی

پرسپولیس 0-0 سپاهان؛ الکلاسیکوی پوچ

پرسپولیس در آخرین و یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت. ماندن

بازی رفت با تک گل رضا اسدی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به سود سپاهان به پایان رسید.

در صورت پیروزی پرسپولیس در این دیدار؛ شاگردان اسمار می توانند جای استقلال را در اوج بگیرند. استقلال با نتیجه بدون گل مقابل تراکتور متوقف شد. هر دو بازی مهم این هفته بدون کیفیت مورد انتظار به پایان رسید

گزارش بازی

پرسپولیس در دقایق ابتدایی بیشتر از حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت اما شاگردان مورائیس به این تیم فرصت گلزنی ندادند. اولین موقعیت جدی این دیدار با پاس عبدالکریم حسن و ضربه سر گلسیانی ایجاد شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ رامین رضاییان شوت محکمی را روانه دروازه بیرانوند کرد که ضربه بازیکن سابق پرسپولیس به کنار دروازه برخورد کرد. یک و دو ترابی و گلسیانی موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کردند که ضربه مهدی ترابی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۰ نفوذ وحدت حنانوف روی پاس دیدنی اورونوف بود تا پرسپولیس گل اول را به ثمر برساند اما پاس او با دخالت به موقع میلاد زکی پور قطع شد.

در دقیقه ۶۱ عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت که مدافع سپاهان با تکل به موقع ضربه خود را به کرنر رساند. در دقیقه ۸۲ درگیری بین امید عالیشاه و بازیکنان سپاهان رخ داد که منجر به اخراج عالیشاه از زمین شد. سپاهان در آخرین ثانیه های بازی می توانست با ضربه سر گل پیروزی را به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا