اخبار اقتصاد ایران

پرواز مسیر رشت – بصره برقرار شد | پروازهای خارجی فرودگاه رشت صرفا به عراق ختم می شود

مدیر کل فرودگاه گیلان گفت: علاوه بر پروازهای نجف و بغداد، پروازهای بصره نیز از فرودگاه رشت برقرار شد و هم اکنون از سه شهر عراق به فرودگاه گیلان پرواز انجام می شود.

ایران تحلیل، سید محسن میرحسینی مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت از ایجاد خط پروازی جدید از بصره – رشت – بصره خبر داد و اظهار داشت: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی العراقیه برقرار شده و تا زمانی که ادامه خواهد داشت. همانطور که از آن استقبال می شود. انجام خواهد داد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری استان گیلان افزود: با ورود شرکت هواپیمایی العراقیه به فرودگاه رشت و رایزنی های انجام شده توسط چند شرکت گردشگری داخلی و همچنین استقبال خوب گردشگران عراقی، از جمله مواردی است که در این راستا با استقبال خوبی مواجه شده است. علاوه بر پروازهای مسیر نجف و بغداد، پرواز مسیر بصره نیز از فرودگاه رشت برقرار شد و هم اکنون پروازهایی از سه شهر عراق به فرودگاه گیلان انجام می شود.

میرحسینی گفت: پروازهای بغداد در هفته جاری به ۲۰ پرواز رفت و برگشت افزایش یافته است که تمامی این پروازها توسط شرکت هواپیمایی العارفیه انجام می شود و تعداد پروازهای نجف نیز به ۶ پرواز رفت و برگشت افزایش یافته است که توسط شرکت پویا و شرکت پویا انجام می شود. شرکت های پارس ایر در حال پردازش.

وی افزود: با احتساب پروازهای بصره در حال حاضر هفتگی ۲۸ پرواز خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود.

در حال حاضر پروازهای بین المللی فرودگاه رشت به مقصد بغداد، نجف اشرف و بصره و پروازهای داخلی تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، اصفهان و مشهد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا