ترندهای روز

پرونده بیرانوند از تعیین وضعیت خارج شد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در حالی که همه منتظر اعلام پرونده علیرضا بیرانوند در خصوص فسخ یک طرفه وی با باشگاه پرسپولیس هستند، خبر مهمی روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت. جمشید نورشرق در این خبر اظهار داشت: پرونده به دلیل پیچیدگی مالی به کارشناسان این اداره ارجاع شد تا در این خصوص تصمیم گیری کنند و سپس برای تصمیم گیری نهایی پرونده به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کنند.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در رابطه با شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی توضیح داد: با توجه به مدارک مالی ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس و درخواست وکیل این بازیکن مبنی بر ارجاع موضوع به کارشناس و همچنین با توجه به تفاوت طرفین در محاسبات در خصوص تشخیص و تعیین مطالبات بازیکن و مستندات. در این خصوص ارائه کردند و لزوم رسیدگی تخصصی به موضوع و پس از بررسی مستندات، دستور ارجاع موضوع به کارشناس صادر شد.

وی افزود: در این صورت مبنای موضوع در تشخیص موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس از سوی بیرانوند بر این اساس است که آیا مطالباتی از وی وجود دارد یا خیر. این موضوع یک امر تخصصی است و از نظر تفاوت اساسی طرفین در این ارتباط و تفاوت اطلاعات ارائه شده توسط آنها، تصمیم این کمیته منوط به نظر کارشناس مالی خواهد بود.

2062720

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان گفت: کارشناس منتخب با بررسی مدارک ارائه شده در پرونده و همچنین توجه به کلیه اطلاعات و مدارکی که طرفین لازم و ضروری می دانند و تطبیق پرداختی های باشگاه با مطالبات ادعایی و تفکیک پرداخت های قراردادی و غیر قراردادی. جوایز در هر یک از فصول مسابقات، به ارائه تئوری تخصصی ادامه خواهد داد.

نورشارک بیان کرد: در فاصله آخرین لایحه ارائه شده از سوی باشگاه در تاریخ ۱۸/۵/۱۳۰۳ تا روز قبل که کمیته وضعیت بازیکنان تصمیم به مراجعه به کارشناس گرفت، جلسات متعددی بین اعضای این کمیته تشکیل شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به دلیل عدم توافق طرفین در خصوص مسائل مالی و ارقام مطرح شده در پرونده و از نظر لزوم تفکیک پرداخت های پرداختی حقوق از پاداش های قراردادی، نظریه تخصصی کارشناس مالی را در نظر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا