اخبار اقتصاد ایران

پروژه اتصالات 230 كیلوولت غرب رشت قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

مدیر طرح خطی شرکت برق منطقه ای گیلان اعلام کرد؛

محبت بیژن مدیر پروژه خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: افزایش ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع و تامین برق مطمئن به مشترکین غرب شهر رشت از اهداف اجرای این طرح است.

ایران تحلیل، محبت بیژن مدیر پروژه خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان از بهره برداری از پروژه ۲۳۰ کیلوولت اتصالات غرب رشت تا قبل از پایان سال جاری خبر داد. شمال – تونل سیادتی به پست غربی به طول تقریبی ۱.۴ کیلومتر نقش مهمی در جلوگیری از خاموشی های گسترده در مناطق غربی شهر رشت به ویژه در زمان اوج بار و شرایط بحرانی شبکه ایفا می کند.

مدیر طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: با بهره برداری از این پروژه علاوه بر افزایش ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع شهر رشت، امکان تغذیه مشترکین موجود نیز فراهم می شود. قابل اطمینان تر همچنین با توجه به افزایش ظرفیت فعلی خط، امکان افزایش ظرفیت پست و برق رسانی به مشترکان جدید در سال های آینده وجود خواهد داشت.

بیژن با بیان اینکه اجرای این طرح از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، افزود: این طرح ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال برای ۲۵ نفر به صورت موقت و ۳ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا