اخبار اقتصاد ایران

پروژه ملی جی نف بسترساز اجرای سرشماری آتی نفوس و مسکن است

مدیرکل پست گیلان در دیدار با شهرداران و بخشداران شهرستان صومعه سرا گفت: پروژه ملی JNEF زیربنای اجرای سرشماری نفوس و مسکن آتی است.

ایران تحلیل، جلسه کارگروه JNEF شهرستان صومعه سرا با حضور محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست و دبیر کمیته تخصصی سامانه آدرس استاندارد استان گیلان و اسفندیار جوشن برگزار شد. ، سرپرست فرمانداری صومعه سرا، در روز پنجشنبه ۷ دی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

مدیرکل پست گیلان در این جلسه که با حضور شهرداران و ادارات زیرمجموعه شهرستان صومعه سرا برگزار شد، پروژه ملی JNEF را بستری برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن آینده دانست و اظهار داشت: نامگذاری معابر، به روز رسانی پایگاه داده مکان ها و نصب پلاک های کدپستی هوشمند. که حاوی اطلاعات جامع ملک است، یکی از محورهای اصلی اجرای پروژه ملی JNEF می باشد.

وی تجمیع اطلاعات مکان به منظور بهره برداری از تمامی دستگاه های خدماتی، برنامه ریزی توسعه مبتنی بر اطلاعات دقیق از پراکندگی املاک و جمعیت و همچنین داشتن اطلاعات کافی و دقیق از میزان تخریب های احتمالی در هنگام حوادث و حوادث طبیعی را از جمله موارد ذکر کرد. مزایای دیگر پروژه JNEF برای شمردن

اسفندیار جوشن سرپرست فرمانداری آرامستان سرا نیز اظهار داشت: لازم است شهرداران، بخشداران و دهیاران شهرستان برای تسریع در تکمیل پروژه سامانه آدرس استاندارد ملی مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: برای بررسی تخصیص منابع و تسریع در تکمیل این طرح در شهرستان، جلسات کارشناسی هر چه سریعتر با حضور شهرداران و مسئولان مربوطه برگزار شود.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا بر لزوم اجرا و تکمیل طرح اطلاعات مکانی به منظور آماده سازی بستر دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: این طرح دارای سه لایه آدرس دهی، آدرس دهی نقشه و خدمات رسانی و نام گذاری خیابان ها و کوچه ها است. به منظور ارائه بهترین خدمات توسط شهروندان اجرا می شود.

اسفندیار جوشن افزود: پیشگیری از وقوع جرم، جلوگیری از سوء استفاده از آدرس و رسیدگی دقیق به گروه های امدادی و اورژانس از جمله مزایای جی است.

وی از شهرداران، بخشداران و اعضای کارگروه خواست در اجرای این طرح توجه ویژه داشته باشند.

لازم به ذکر است همپوشانی و تبادل نقشه شهرها و روستاها به منظور تطبیق اطلاعات و رفع مغایرت ها، شمارش دقیق معابر بی نام این شهرستان و نامگذاری آنها و همچنین تشکیل مستمر جلسات کارگروه JNEF در تسریع در پیشرفت این پروژه از مهمترین مصوبات این جلسه بود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا