ترندهای روز

پزشکیان با این فرمول، رئیس‌جمهور خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

اگر اصولگرایان نگاه آبرومندانه ای به این ماجرا داشته باشند و بخواهند به تفصیل به آن پاسخ دهند اسیر حربه اصلاح طلبان می شوند چرا که زمین یا جایگاه برجام متعلق به اصلاح طلبان است و افکار عمومی پیام را مد نظر قرار می دهد. اصلاح طلبان معتبرتر از اصولگرایان باشد. محمدجواد ظریف استثناست. نام تجاری او نه تنها به سیاست خارجی گره خورده است، بلکه پیام او در موضوع برجام قابل اعتمادترین است.

پزشکان با این فرمول رئیس جمهور می شوند

بی دلیل نیست که در همین برنامه پیام سنا و حتی خود پزشکان درباره برجام جدی گرفته نشد، بنابراین سرنوشت تقابل کاندیداهای اصولگرا و ظریف در موضوع برجام به همین شکل خواهد بود. سرنوشت تقابل زاکانی با برجام، یعنی خود اصولگرایان نمی پذیرند که حرف زاکانی در مورد برجام بیشتر از این که حرف ظریفی باشد، معتبرتر است، چه آرای مردد!

بنابراین به نظر می رسد ورود به موضوع برجام برای کاندیداهای اصولگرا یک بازی دو باخت است. هم پیام آنها باطل می شود و هم ایران تحلیلات قطبی می شود.

معرفی ظریف و برجام توسط ظریف یا جلیلی در مناظره ها باعث می شود که پیام ظریف در سطح وسیع تری شنیده شود. حتی اگر پزشکان در این موضوع دو قطبی نباشند، تقویت پیام ظریف درباره برجام می تواند ضربه بزرگی به نامزدهای اصولگرا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا