ترندهای روز

پزشک خوشنام در مطبش به قتل رسید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شامگاه دوشنبه بیمارانی که برای عیادت به مطب یکی از پزشکان خوشنام و محبوب روستای پیروش شهرستان آق قلا در استان گلستان رفته بودند، شاهد حادثه هولناکی بودند. زمانی که پزشک ۵۵ ساله روستایی به نام دکتر حاجیان برای لحظاتی در مطب خود تنها بود، مرد جوانی وارد آنجا شد و با اسلحه ای که در دست داشت به پزشک میانسال شلیک کرد و به سرعت متواری شد.

شاهدان تیرانداز را می شناختند. او از آشنایان جوانی بود که مدتی پیش با پزشک روستا اختلاف پیدا کرد و حالا برای پایان دادن به این اختلافات به مطب او رفت و او را با شلیک گلوله شلیک کرد. در پی این تیراندازی پلیس و اورژانس از ماجرا مطلع شدند و به مطب دکتر حاجیان رفتند اما کار تمام شده بود و پزشک جان خود را از دست داده بود.

به گفته اهالی این روستا، دکتر حاجیان اهل مشهد بود اما ۱۰ سال پیش به روستای پیروش نقل مکان کرده بود و در آنجا طبابت می کرد. او چنان با مهربانی با بیمارانش رفتار می کرد و آنقدر در کار خود تبحر داشت که نه تنها مریدانش، بلکه از روستاهای همجوار نیز برای معالجه به سراغش می رفتند و اکنون خبر درگذشت او اهالی هر دو روستا را ناراحت کرده است.

در پی قتل یک پزشک سرشناس، سعید مرزلو فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد انگیزه قاتل اختلافات قبلی بوده و تاکنون ۳ نفر درگیر این حادثه دستگیر شده است، اما ضارب اصلی همچنان متواری است و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا