اخبار اقتصاد ایران

پست بستر مناسبی برای توسعه بازار محصولات بومی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در دیدار با مدیرکل پست گیلان گفت: شرکت ملی پست به عنوان بستر تجارت الکترونیک بستر مناسبی را برای توسعه بازار محصولات داخلی فراهم کرده است.

افق میهن، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی، ضمن توجه به اهمیت خدمات پستی در تسهیل تجارت الکترونیک گفت: : شهرستان رودبار از ظرفیت اقتصادی خوبی در تولید انواع محصولات بومی برخوردار است. و خوراکی استراتژیک دارد که با کمک اداره پست شاهد رشد روز افزون تجارت این محصولات خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان واحدهای متعدد صنعتی و تولیدی این شهرستان را یادآور شد و افزود: رودبار ظرفیت بالایی برای اشتغال زایی دارد و رونق تجارت محصولات داخلی زمینه ساز ایجاد و گسترش اشتغال است. در استان.”

مدیرکل پست گیلان در این نشست به تشریح اقدامات پست استانی در حوزه تجارت الکترونیک و توسعه اقتصاد دیجیتال پرداخت و گفت: جلسات متعددی با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان محصولات داخلی در راستای استفاده از ظرفیت های لجستیکی پست به منظور ارسال و فروش اینترنتی این محصولات به سراسر کشور برگزار شده است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم.

محمدحسین هوشنگی افزود: حمایت مسئولان به ویژه نمایندگان استان در مجلس و کمک در تخصیص اعتبارات استانی با هدف توسعه و به روز رسانی زیرساخت ها و تجهیزات، گام بلندی در راستای توسعه کشور است. تجارت الکترونیک در گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا