اخبار اقتصاد ایران

پست موتور پیشران اقتصاد دیجیتال کشور است

مدیر کل پست گیلان در همایش کسب و کارهای دیجیتال در شهرستان لنگرود اظهار داشت: موتور پست موتور محرکه اقتصاد دیجیتال کشور است.

افق میهن، همایش کسب و کار دیجیتال مبتنی بر خدمات پستی صبح امروز به همت اداره کل پست گیلان در شهرستان لنگرود برگزار شد.

محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان در این رویداد فناورانه که با حضور جمع کثیری از فعالان کسب و کار آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: در عصر جدید که لجستیک پشتوانه فعالان اقتصادی و تجاری است، پست به عنوان یک زنجیره ارزش در اقتصاد دیجیتال و با هدف ایجاد اطمینان برای تولیدکنندگان، در ارائه خدمات لجستیکی از نقطه شروع تولید تا مصرف کننده نهایی ایفای نقش می کند.

وی بزرگترین و گسترده ترین شبکه توزیع مویرگی کشور را تحت کنترل شرکت ملی پست عنوان کرد و افزود: لجستیک ستون فقرات و موتور رشد اقتصاد دیجیتال کشور است و ظرفیت های بسیاری در حوزه لجستیک هم در حوزه لجستیک وجود دارد. بخش داخلی و بین المللی که نیاز به هم افزایی و سرمایه گذاری در این بخش دارد باید برای تقویت این ظرفیت ها انجام شود.

مدیر کل پست گیلان در ادامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال را یکی از راهبردهای شرکت ملی پست و برگزاری چنین رویدادهایی دانست که به صورت دوره ای و با همت پست گیلان و با مشارکت دانش بنیان برگزار می شود. شرکت ها به منظور اطلاع گردانندگان بازار آنلاین. و تولیدکنندگان کوچک و خانگی و تولیدکنندگان محصولات بومی محلی را برای استفاده از خدمات تجارت الکترونیک شرکت ملی پست فهرست کرد.

لازم به ذکر است در این کنفرانس دو تن از مدرسین دانشگاه در حوزه کسب و کار دیجیتال به تشریح چالش ها، مزایا و نقش پست به عنوان مکمل زنجیره ارزش در تجارت الکترونیک پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا