اخبار اقتصاد ایران

پست چابکسر ویترین محصولات بومی و محلی است | حمایت از تولید کنندگان خرد و مشاغل خانگی

اداره پست چابکسر که در ورودی شرقی استان قرار گرفته است، علاوه بر تبدیل شدن به ویترین محصولات داخلی، به عنوان پایگاهی برای فروش اینترنتی محصولات داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ایران تحلیل صبح امروز پنجشنبه ساعت ۱۰ محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان در راستای توسعه تجارت الکترونیک و حمایت از مشاغل خانگی با تکیه بر شبکه گسترده لجستیکی شرکت پست با حضور در جابکسر اداره پست با جمعی از هنرمندان صنایع دستی و تولیدکنندگان محصولات بومی و محلی گفتگو کرد.

در این دیدار که جمعی از فعالان صنایع دستی از جمله «چدرشب بافی و پوشاک محلی» و تولیدکنندگان محصولات استراتژیک از جمله چای و برنج حضور داشتند، مدیرکل پست گیلان نیز بر حمایت پست گیلان از تولیدکنندگان خرد تاکید کرد. و مشاغل خانگی در راستای بازاریابی و ارسال محصولات خود به اقصی نقاط کشور، تصریح کرد: برای اولین بار در گیلان و با استفاده از ظرفیت نخبگان استان، رابط های پستی بومی برای تسهیل خدمات فروش آنلاین راه اندازی شده است. کسب و کارهای کوچک و استفاده از این پنل های فروش برای تولیدکنندگانی که توانایی راه اندازی وب سایت را ندارند، بسیار آسان است.

هوشنگی در ادامه استفاده از ظرفیت دفاتر پست را از دیگر اهداف پست گیلان در راستای توسعه تجارت الکترونیک دانست و خاطرنشان کرد: پست چابکسر که در ورودی شرقی استان قرار داده است علاوه بر تبدیل شدن ویترین محصولات محلی، همچنین پایگاهی برای فروش آنلاین محصولات داخلی است. استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا