اخبار اقتصاد ایران

پست گیلان در جایگاه دوم کشور در ارزیابی ۱۰ ماهه شرکت ملی پست قرار گرفت

با توجه به مصوبات هیأت مدیره محترم شرکت ملی پست ج. الف- در خصوص تدوین شاخص های ارزیابی به منظور بررسی دقیق عملکرد دفاتر پستی استان ها در ارائه خدمات، پست استان گیلان با ۹۸.۳ امتیاز رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

ایران تحلیل، محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان از کسب رتبه دوم پست گیلان در بین ادارات پست کشور از نظر عملکرد خبر داد و افزود: با توجه به مصوبات هیئت مدیره محترم اداره کل پست استان گیلان شرکت ملی پست. الف- در خصوص تدوین شاخص های ارزیابی به منظور بررسی دقیق عملکرد دفاتر پستی استان ها در ارائه خدمات، پست استان گیلان با ۹۸.۳ امتیاز رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از پیاده سازی سیستم ارزیابی عملکرد، ارائه اطلاعات صحیح و دقیق مربوط به عملکرد واحدهای مختلف سازمان است، افزود: ارزیابی عملکرد منجر به شناسایی اثربخشی و کارایی یک سازمان می شود و این امر نحوه به دست آوردن اطلاعات حیاتی و مفید است. به منظور بهبود و ارتقای کیفیت سطح خدمات در اختیار تصمیم گیرندگان سازمان قرار می گیرد.

هوشنگی ضمن تشکر از تمامی کارکنان پست گیلان برای کسب این موفقیت ارزشمند در شبکه پستی کشور، تصریح کرد: اقدامات اصلاحی در بسیاری از فرآیندهای اجرایی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات با هدف جلب رضایت ذینفعان، افزایش تردد پست انجام شده است. مرسولات پستی بازسازی و بهسازی فضاهای عملیاتی و زیرساختی، توسعه تجارت الکترونیک با هدف ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات داخلی و تولیدات بومی استان با استفاده از ظرفیت گسترده نخبگان و شرکت های دانش بنیان و با تکیه بر لجستیک ملی. شرکت پست، ارائه خدمات نیابتی به سایر سازمان ها و نهادها در راستای ایجاد شفافیت با تاکید بر نقش تسهیل پست و همچنین انجام اقدامات فرهنگی به ویژه توسعه و ترویج فرهنگ تمبر، از مهمترین اقدامات پست گیلان به به چنین جایگاهی در کشور دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا