اخبار اقتصاد ایران

پست 230/63/20 كیلوولت غرب رشت آماده بهره‌برداری است

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان به همراه جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان از پست غرب رشت بازدید کرد.

ایران تحلیل، محمد افتخاری معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان گفت: این پروژه یکی از ۱۱ پروژه حیاتی شرکت برق منطقه ای گیلان در پست است. بخش و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده توسط وزارت نیرو است. برای گذراندن موفقیت آمیز پیک بار امسال، عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان قبل از پیک بار امسال به پایان رسید و آماده بهره برداری است.

افتخاری در خصوص اهداف این پروژه گفت: هدف از ساخت پست ۲۳۰.۶۳.۲۰ کیلوولت غرب رشت، تعدیل بار پست های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع در مرکز استان گیلان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه با بیان اینکه این پروژه از نظر ظرفیت سازی بزرگترین پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان است، تصریح کرد: برای اولین بار در استان گیلان از ۲ ترانس هر کدام به ظرفیت ۲۰۰ مگا ولت استفاده شده است. . سیستم عایق پست GIS و سیستم کنترل آن از نوع DCS می باشد.

افتخاری خاطرنشان کرد: این پروژه زیربنایی و ملی یکی از پروژه های مهم صنعت برق استان است و از نظر فنی احداث این پست برای کلانشهر رشت بسیار حیاتی و ضروری بود و نقش مهمی را ایفا می کند. نقش بسزایی در پایداری برق این شهر و تامین برق مشترکین محترم این منطقه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا