ترندهای روز

«پسران بد» گیشه سینمای جهان را تسخیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

کمدی اکشن «پسران بد: سوار یا بمیر» در اولین هفته اکران خود توانست فروش جهانی ۱۰۴ میلیون دلاری را به ثبت برساند. این کمدی اکشن با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس اولین فیلم مهم باکس آفیس تابستان ۲۰۲۴ است که بسیار فراتر از حد انتظار اکران شده و بارقه امید را برای گیشه نه چندان پررونق این روزهای سینمای جهان زنده نگه داشته است. .

فیلم «پسران بد: سوار یا بمیر» محصول سونی به کارگردانی عادل العربی و بلال فلاح، کارگردانان بلژیکی، در هفته اول اکران خود فراتر از انتظارات بود و در آمریکا ۵۶ میلیون دلار و در کل جهان ۱۰۴.۶ میلیون دلار فروش کرد.

این فیلم ویل اسمیت را دو سال پس از سیلی بزرگش در اسکار ۲۰۲۲ در مسیر بازگشت حرفه ای قرار می دهد.

این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «پسران بد» سونی است و در آمریکای شمالی رتبه A را دریافت کرده است تا بازخوردهای کلی مثبت داشته باشد.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، «پسران بد: سوار یا بمیر» اولین فیلم تابستانی باکس آفیس است که به طور قابل توجهی تخمین های اولیه را پشت سر گذاشته است و همچنین دومین فیلم پرفروش آمریکا در هفته اول سال ۲۰۲۴ پس از «پادشاهی سیاره» است. از میمون ها”. در افتتاحیه آمریکا ۵۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

این فیلم در بازارهای خارجی نیز شروع امیدوارکننده ای داشته است، جایی که از اکران خود در ۶۰ کشور ۴۸.۶ میلیون دلار فروش داشته است. قسمت جدید «پسران بد» ۱۹.۳ میلیون دلار در اروپا جمع آوری کرد و رکوردهایی را در آمریکای لاتین و خاورمیانه به ثبت رساند.

این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری دنباله «پسرهای بد برای همیشه» است که در ژانویه ۲۰۲۲ با ۶۲ میلیون دلار در ایالات متحده اکران شد و در نهایت در باکس آفیس جهانی ۴۲۶ میلیون دلار فروخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا