ترندهای روز

پسر بازیگر افسانه‌ای هالیوود از دنیا رفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چاد مک کوئین که مانند پدرش استیو مک کوئین به بازیگری و مسابقه می پرداخت، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

پسر بازیگر افسانه ای هالیوود درگذشت

دوستش آرتور بارنز گفت که مک کوئین روز چهارشنبه بر اثر شکست داخلی در مزرعه خود در صحرای پالم درگذشت. او در سال ۲۰۲۰ در یک سقوط مجروح شد و هرگز به طور کامل بهبود نیافت.

فرزندانش چیس و مدیسون در بیانیه ای از او به عنوان پدری مهربان و همراهی متعهد و تزلزل ناپذیر برای مادرشان یاد کردند و افزودند: اشتیاق او به مسابقه دادن نه تنها استعداد استثنایی او بود، بلکه راهی برای ارج نهادن به میراث پدرش بود. و گواهی بر ارزش های او. به او تلقین شده تلقی می شد. او شور، دانش و فداکاری خود را به ما منتقل کرد و ما نه تنها میراث او، بلکه میراث پدربزرگمان را نیز ادامه خواهیم داد.

مک کوئین در سال ۱۹۸۴ در فیلم بچه کاراته و دنباله آن در سال ۱۹۸۶ نقش شاگرد کبری، کای داچ را بازی کرد.

او همچنین در «اسکیت برد» (۱۹۷۸)، «حکومت نظامی» (۱۹۹۱)، «پلیس نیویورک» (۱۹۹۳)، «حلقه مرگ» (۱۹۹۲) و «خط قرمز» (۱۹۹۵) ایفای نقش کرد.

چادویک استیون مک کوئین در ۲۸ دسامبر ۱۹۶۰ در لس آنجلس به دنیا آمد و در مالیبو بزرگ شد. مادر او نیل آدامز، بازیگر فیلیپینی الاصل بود. پدر و مادرش در سال ۱۹۵۶ ازدواج کردند و این ازدواج تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت.

او مانند پدرش به مسابقات اتومبیل رانی علاقه مند بود و آن را در سن ۱۰ سالگی شروع کرد و در اولین مسابقه خود که مخصوص کودکان بود برنده شد تا اینکه در سال ۲۰۰۶ هنگام تمرین برای مسابقه تصادف کرد. او ادامه داد: ۲۴ ساعت دیتونا تصادف بدی داشت.

او در سال ۲۰۱۰ شرکتی به نام «مک کوئین ریسینگ» را برای تولید خودروها و موتورسیکلت های با کارایی بالا تأسیس کرد که اکنون توسط چیس و مدیسون مدیریت می شود.

در سال ۱۹۸۰، زمانی که چاد ۱۹ ساله بود، پدرش پس از مبارزه با سرطان در سن ۵۰ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. دختر استیو مک کوئین در سال ۱۹۹۸ در ۳۸ سالگی درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا