ترندهای روز

پسر جوان برای اجرای نقشه پلید دوستش را بیهوش کرد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

حدود دو هفته پیش پسر بیهوش به یکی از بیمارستان های شرق تهران منتقل شد و در تحقیقات اولیه مشخص شد هیچ مدرک هویتی به همراه ندارد.

فردی که او را به بیمارستان منتقل کرد گفت: او را بیهوش زیر یکی از پل های در حال ساخت شرق تهران پیدا کردم. زیر پل افتاده بود. از ماشین پیاده شدم ببینم حالش چطوره. وقتی دیدم بیهوش است او را به بیمارستان رساندم. من اصلا او را نمی شناسم و فقط می خواستم کمک کنم.

در پی این اظهارات، مشخصات خودرو و صاحب آن که پسر جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود توسط ماموران پلیس در صورتجلسه ثبت و راننده از بیمارستان خارج شد.

پس از آن اقدامات پزشکی برای نجات جان پسر بیهوش انجام شد. اما حدود یک هفته در بیمارستان بستری بود و همچنان بیهوش بود تا اینکه چند روز پیش به هوش آمد و مورد بررسی قرار گرفت.

مرد جوان گفت: آخرین چیزی که به یاد دارم این است که با دوستم و دوست دخترش برای تفریح ​​به یکی از پارک های شرق تهران رفتیم. به من بیسکویت و آبمیوه دادند و بعد من نفهمیدم چه شد تا اینکه چشمانم را باز کردم و دیدم روی تخت بیمارستان هستم.

پس از این اظهارات پسر جوان مشخص شد اموال، کیف پول و موبایلی که نزد شاکی پرونده بوده توسط دوست وی به سرقت رفته است.

در حال حاضر دوست این پسر جوان و دختر مورد علاقه اش تحت تعقیب هستند و تلاش ماموران پلیس پایتخت برای دستگیری آنها ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا