ترندهای روز

پسر جوان در حالت مستی دوستش را به اشتباه کُشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری جوانی که دوستش را در حالت مستی اشتباهی کشته بود خبر داد. سردار علی ولی پور گورزایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۰ روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت در ماه جاری وقوع نزاع چند پسر جوان مقابل سوپرمارکتی در چهارراه مختاری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و با حضور ماموران در محل مشاهده شد که این درگیری در نهایت به قتل منجر شد. در این رابطه کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ به همراه تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شدند.

وی به حضور ماموران آگاهی در محل اشاره کرد و گفت: تیم جنایی با جسد پسر ۱۸ ساله ای مواجه شدند که با ضربات چاقو از ناحیه گردن مجروح و در محل جنایت کشته شد. بررسی های اولیه نشان داد مقتول در یک درگیری خیابانی قربانی چاقوکشی شده است. در اولین اقدام کارآگاهان تیم شناسایی هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت نگاری روی جسد و محل جنایت کردند تا ردی از عامل اصلی این جنایت به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تحقیقات اولیه همچنین مشخص شد این درگیری در کنار دکه سبزی فروشی پسر جوانی رخ داده و وی در این درگیری نقش داشته است. به این ترتیب مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت و گفت چند سالی است که در خیابان مختاری سبزی فروشی می کند و از این راه کسب درآمد می کند. روز حادثه طبق معمول مشغول کار بود که مقتول به همراه دوستش با موتورسیکلت به آنجا آمدند. از رفتارشان مشخص بود که حالت عادی ندارند. این افراد به بهانه چشم در چشم به یکباره به این فرد حمله کردند که ناگهان یکی از آنها با چاقو دوستش را با همان موتورسیکلت متواری کرد.

ولی پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان که در تحقیقات میدانی متوجه دوربین های مداربسته شدند، تصاویر آنها را بررسی و صحنه جنایت را لحظه به لحظه رصد کردند و در این شعبه از تحقیقات مشخص شد پسر سبزی فروش حقیقت را گفته و در قتل. نقشی نداشت تیم جنایی در آخرین گام با اقدامات پلیسی و روش های علمی کشف جرم مخفیگاه متهم در جنوب تهران را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: پسر جوان ابتدا منکر هرگونه درگیری شد اما با مواجهه با تصاویر دوربین های مداربسته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که مشروبات الکلی مصرف کرده و حالت عادی ندارد. . آنها قصد داشتند در خیابان های جنوب تهران قدم بزنند که ناگهان تصمیم گرفتند از سوپرمارکت داخل خیابان مختاری سیگار بخرند. زمانی که قصد ورود به سوپرمارکت را داشتند، ناگهان با سبزی فروش رو در رو شدند که باعث شد به همراه مقتول با او درگیر شوند اما چون حالت عادی نداشت، ناگهان چاقو را بیرون آورد. از جیب خود و در حین درگیری با چاقو به فردی ضربه زد. شخصی وارد شد و تازه متوجه شد که چاقو را به گردن دوستش انداخته است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، برای متهم پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات جنایت به همراه پرونده روانه زندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا