ترندهای روز

پسر خوشگل کره‌ای، روح و روان دختران جهان را به هم ریخت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سوهو یا کیم جون مایئون به عنوان رهبر یکی از سوپرگروه های کی پاپ، بیش از یک دهه است که در اوج شهرت و محبوبیت زندگی می کند.

شهرت سوهو و البته گروه بسیار معروفش، EXO، مدت هاست که از مرزهای کشورش فراتر رفته و اگر بگوییم او رهبر یکی از معروف ترین گروه های موسیقی در بین جوانان جهان است، اغراق نکرده ایم.

در این مطلب قصد داریم نگاهی به زندگی مشترک سوهو بیندازیم و ببینیم زندگی این نوازنده/بازیگر در زمانی که جلوی دوربین نیست چگونه می گذرد.

بازیگر یا خواننده؟

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

سوهو را می توان یک سلبریتی خاص دانست. او تقریباً به هر موفقیتی که می خواست رسیده است و از درخشش در نقش اصلی در سریال های محبوبی مانند شاهزاده گمشده تا قرار گرفتن در صدر جدول موسیقی با آهنگ هایی مانند Monster، Love Shot، Let's Love، Curtain و Forever، سوهو همه چیز را دارد. در حرفه خود خود را دارد

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

سوهو بیشتر به عنوان یک نوازنده موفق شناخته می شود، اما وقتی به کارنامه او در سینما و تلویزیون نگاه می کنیم، به این نتیجه می رسیم که این سلبریتی کره ای را حتی می توان یک بازیگر موفق به حساب آورد. سوهو در ۱۰ سال گذشته نقش های موفقی در فیلم ها و سریال هایی مانند نجات بابا نوئل در سال ۲۰۱۳، سفر یک طرفه در سال ۲۰۱۶، ستاره جهان در سال ۲۰۱۷، مرد ثروتمند در سال ۲۰۱۸، موتزارت در سال ۲۰۲۳، پشت سر شما در سال ۲۰۲۳ و ولیعهد گمشده در سال ۲۰۲۴ حتی برای یک بازیگر حرفه ای نیز رکورد قابل قبولی داشته است.

سوهو و شهرت

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

علیرغم موفقیت های فراوان او در هنر، قابل توجه ترین جنبه زندگی سوهو احتمالاً محبوبیت عجیب او است. سوهو در مصاحبه ای با مجله رولینگ استونز گفت: در ابتدا دوست داشتم مردم مرا به گونه ای ببینند، اما هر چه جلوتر می رفتیم بیشتر به این نتیجه می رسیدم که باید خود واقعی ام را به مخاطب نشان دهم. و هر چه جلوتر می رفتیم، بیشتر می خواستم شخصیت واقعی خود را به تماشاگران نشان دهم.” برای من راحت تر شد.”

سوهو دقیقا چقدر ثروتمند است؟

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

بر اساس گزارش های مختلف رسانه های کره ای، دارایی خالص عضو EXO تا پایان سال ۲۰۲۳ حدود ۱۸ میلیون دلار تخمین زده می شود. تخمین اینکه ثروت سوهو در سال ۲۰۲۴ چقدر افزایش می یابد دشوار است، اما او پروژه های موسیقی موفق مختلفی داشته است.

راه های کسب درآمد برای سوهو چیست؟

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

البته تنها بخشی از درآمد قابل توجه سالانه سوهو از فعالیت های موسیقی و گروه معروفش به دست می آید. سوهو که از سال ۲۰۱۲ در صنعت سرگرمی مشغول به کار است، اکنون به خوبی نکات این حوزه را می شناسد. این سلبریتی کره ای علاوه بر موسیقی، درآمد قابل توجهی از بازی در سینما و تلویزیون، پروژه های مختلف در تئاتر، فعالیت در شبکه های اجتماعی و البته همکاری تبلیغاتی با برندهای لوکس به دست می آورد.

چگونه سوهو سوهو شد؟

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

زندگی و داستان موفقیت سوهو به راحتی می تواند فیلمنامه یک فیلم الهام بخش باشد. سوهو از کشف شدن توسط استعدادیاب های SM Entertainment در خیابان تا تبدیل شدن به چهره اصلی یکی از موفق ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی در جهان، این داستان باورنکردنی را تجربه کرده است.

سال ۲۰۰۶ بود که سوهو ۱۶ ساله یکی از صدها کارآموز لیبل SM شد. سوهو که به نظر می رسید از کودکی به موفقیت و استعداد خود اعتقاد داشت، تنها یک سال بعد در ۱۷ سالگی و با بازی در فیلم کودکانه حمله به پسران پین آپ کار بازیگری را آغاز کرد. اگر ۵ سال جلو برویم به یکی از نقاط عطف زندگی سوهو می رسیم که در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از اعضا و البته رهبر گروه موسیقی EXO معرفی شد.

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

اولین EP یا آلبوم کوتاه EXO به نام Mama نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ نسخه فروخت و با جایگاهش در جدول موسیقی کره جنوبی همه را شگفت زده کرد. در کمال تعجب این آلبوم حتی به رتبه هشتم جدول موسیقی جهانی یا بیلبورد هم رسید.

نکته جالب در دوران بازیگری سوهو این است که برخلاف تصور خیلی ها، او پس از معروف شدن در موسیقی بازیگری را دنبال نکرد و از همان ابتدا موسیقی و بازیگری را با هم دنبال کرد. در سال ۲۰۱۳، سوهو به عنوان یکی از بدلکاران در فیلم انیمیشن نجات بابا نوئل درخشید. البته سوهو برای این انیمیشن به همراه جونگ یون جی از اپینک آهنگی به زبان کره ای ساخت.

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

سوهو که در تمام این سال ها به حرفه بازیگری خود ادامه داده است، در سال ۲۰۱۶ با بازی در فیلم مستقل سفر یک طرفه مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. او با این فیلم در جشنواره هایی مانند بوسان خوش درخشید و از آن زمان تاکنون بارها برای ایفای نقش های موفق خود نامزد و جوایز مختلفی را از آن خود کرده است.

آلبوم های انفرادی

نقطه عطف دیگر در زندگی سوهو به عنوان یک نوازنده و بازیگر موفق به سال ۲۰۲۰ و فعالیت های انفرادی او در موسیقی برمی گردد. او امسال یک آلبوم کوتاه انفرادی به نام Self-Portrait منتشر کرد و بازار موسیقی کره و جهان را مثل زلزله تکان داد. این آلبوم خیلی زود به صدر جدول موسیقی کره جنوبی یا Gaon رسید و آهنگ Let's Love از این آلبوم به موفقیت چشمگیری در جهان دست یافت. این آلبوم تنها در کره جنوبی نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ نسخه فروخت.

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

دو سال بعد، سوهو با یک آلبوم کوتاه دیگر بازگشتی باشکوه به موسیقی داشت و بار دیگر بازار موسیقی جهان را زیر و رو کرد. این آلبوم کوتاه به نام کت و شلوار خاکستری توانست به رتبه دوم جدول آلبوم های موسیقی آیتونز دست یابد و برای مدت قابل توجهی در نزدیک به ۳۳ کشور جهان به عنوان پر صحبت ترین آلبوم موسیقی شناخته می شد.

به گفته لیبل موسیقی SM، سومین آلبوم کوتاه انفرادی سوهو قرار است امسال (۲۰۲۴) منتشر شود.

همکاری با برندهای لوکس

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

همانطور که می توانید حدس بزنید، فرد مشهوری مانند سوهو همکاری های متعدد و متنوعی با برندهای لوکس در زمینه های مختلف دارد. به عنوان مثال، سوهو در چند سال گذشته با برندهای معروفی مانند Bottega Veneta، Bulgari، Hugo Boss، Anva و مجلاتی مانند Vogue، WWD Korea و Arena همکاری داشته است.

در سال ۲۰۱۹، سوهو به عنوان سفیر برند لوکس بولگاری افق میهن شد و در کنار آن، مانند لیزا از Blackpink، به عنوان چهره اصلی برند مد آلمانی Hugo Boss فعالیت می کند.

SOHO و شبکه های اجتماعی

اکانت سوهو نیز در شبکه های اجتماعی شلوغ است. او با نزدیک به ۱۱ میلیون فالوور در اینستاگرام یکی از محبوب ترین سلبریتی های کره ای در این شبکه اجتماعی به حساب می آید. طبق گزارش ها، سوهو برای هر پست اینستاگرام حدود ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد دارد.

زندگی شخصی

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

سوهو در ۲۲ مه ۱۹۹۱ در Yeongdeongpo، سئول به دنیا آمد. به گفته اطرافیان سوهو، او همیشه دوست داشت در صنعت سرگرمی کار کند و به همین دلیل پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان گاپو به جای ادامه تحصیل، موسیقی را دنبال کرد.

جالب است بدانید که به دلیل اجباری بودن خدمت سربازی در کره جنوبی، سوهو از می ۲۰۲۰ تا فوریه ۲۰۲۲ نیز مشغول خدمت سربازی بود.

رابطه؟

همانطور که حدس می زنید شایعات زیادی در مورد روابط این سلبریتی مشهور کره ای وجود دارد و طرفداران زیادی نه تنها در کره جنوبی بلکه در دنیا به دقت این شایعات را دنبال می کنند. با این حال، اگر بخواهیم تنها به سراغ رسمی ترین شایعات برویم، باید به رابطه سوهو با جیسو BLACKPINK و سانای TWICE اشاره کنیم.

پسر خوش تیپ کره ای روح دختران جهان را آشفته کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا