ترندهای روز

پس از حادثه حمله به ترامپ، ایلان ماسک ایده ساخت یک زره فلزی پرنده را مطرح کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

«دونالد ترامپ» نامزد افق میهنات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا چندی پیش هدف تیراندازی قرار گرفت که رهبران دنیای فناوری به آن واکنش نشان دادند. او از این حادثه جان سالم به در برد، اما این حادثه ایلان ماسک را به این فکر انداخت که شاید زمان تولید زره فلزی با قابلیت پرواز فرا رسیده است.

سوء قصد به قتل دونالد ترامپ در باتلر، پنسیلوانیا ممکن است باعث شود ایلان ماسک در پروتکل های امنیتی خود تجدید نظر کند. کاربری به نام Whole Mars Catalog در پستی در شبکه اجتماعی X گفت که بهتر است مدیر عامل تسلا امنیت خود را بهبود بخشد. ایلان ماسک به او پاسخ داد:

شاید زمان ساخت آن زره فلزی پرنده فرا رسیده باشد.»

ایان مایلز چیانگ، دوست ماسک و یکی از کاربران فعال X نیز از مدیرعامل اسپیس ایکس خواسته تا اقدامات امنیتی خود را سه برابر کند. او نوشت: «اگر آنها بتوانند به ترامپ برسند، به شما هم خواهند رسید. ماسک به او پاسخ داد:

“روزهای خطرناکی در راه است. دو نفر (در دو زمان مختلف) در ۸ ماه گذشته سعی کردند من را بکشند. آنها در حدود ۲۰ دقیقه از مقر تسلا در تگزاس با تهدید اسلحه دستگیر شدند.”

در پی ترور ناموفق ترامپ، ماسک سرانجام در پستی حمایت خود را از نامزد ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد و برای ترامپ آرزوی بهبودی عاجل کرد.

پس از حادثه تیراندازی، ایلان ماسک در گفتگوهایی در مورد X در مورد بی کفایتی سرویس مخفی ایالات متحده شرکت کرد و ادعا کرد که سرویس مخفی یا به شدت بی کفایت بوده یا عمدی بوده است. ماسک خواستار استعفای رئیس این سرویس شد.

در اولین ساعات پس از حمله به ترامپ، ممکوین های مربوط به رئیس جمهور سابق آمریکا رشد قابل توجهی داشت.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا