ترندهای روز

پشت‌پرده عاشقانه‌ کوچ سردار به امارات لو رفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک رسانه معتبر آلمانی بر این باور است که علاقه شدید سردار آزمون به اسب و برگزاری مسابقات اسب سواری در امارات باعث شد تا او به جای سویا به شباب الاهلی برود.

پیشینه عاشقانه کوچ سردار در امارات لو رفت

سردار آزمون که به دلیل اختلافاتش با ژابی آلونسو جایی در برنامه های تاکتیکی این مربی اسپانیایی در بایرلورکوزن ندارد. به همین دلیل این مهاجم ایرانی با وجود داشتن پیشنهاد جدی از سویا، ترجیح داد به شباب الاهلی امارات بپیوندد و به جای ادامه حضور در فوتبال اروپا، فوتبال خود را در قاره آسیا ادامه دهد.

نیکولو سیرا، روزنامه نگار ایتالیایی گزارش داد؛ سردار آزمون ۲۸ ساله به همراه دوین اوزک، مدیر فنی تیم فوتبال بایرلورکوزن راهی دبی شدند. دوین اوزک قرار است مذاکرات را نهایی کند و به زودی این انتقال رسمی شود. شباب برای این انتقال ۶ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و در قرارداد طرفین پاداش نیز لحاظ خواهد شد.

روزنامه آلمانی “بیلد” نیز گزارش داد؛ شباب الاهلی برای جذب تستان ۶ میلیون یورو می پردازد و از سوی دیگر بایرلورکوزن که تا سال ۲۰۲۷ با این مهاجم ایرانی قرارداد دارد از دستمزد سالانه ۳.۵ میلیون یورویی خلاص می شود. این رسانه آلمانی همچنین مدعی شد; به نظر می رسد یکی از دلایلی که سردار آزمون شباب الاهلی را به عنوان مقصد بعدی خود افق میهن کرده این است که ورزش سوارکاری در امارات بسیار پرطرفدار است و علاقه مندان زیادی از جمله این مهاجم ایرانی دارد. آزمون صاحب بیش از ۵۰ اسب مسابقه است و زمان زیادی را به این سرگرمی اختصاص می دهد.

سردار آزمون که در لورکوزن نتوانست خودی نشان دهد، فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم رم بازی کرد و در نهایت پس از فعال نشدن بند خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی اش توسط این باشگاه ایتالیایی، به بایرلورکوزن بازگشت. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲۹ بازی از رقابت های مختلف (۸۰۳ دقیقه از ۲۶۱۰ دقیقه ممکن) برای جالوروسی به میدان رفت و ۳ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا