ارزهای دیجیتال

پشتیبانی بلاکچین آمازون از پالیگان؛ گامی بزرگ در جهت توسعه وب۳

به گزارش ایران تحلیل:




ادغام فناوری PoS Polygon در بلاک چین مدیریت شده آمازون فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان و موسسات مالی ارائه می دهد.



به گزارش ایران تحلیل، بلاک چین (AMB) آمازون با ادغام پشتیبانی از شبکه اصلی اثبات سهام (PoS) Polygon و شبکه آزمایشی بمبئی، گام مهمی در فضای بلاک چین برداشته است. این سرویس کاملاً مدیریت شده که به دلیل دسترسی آسان به بلاک چین های عمومی و خصوصی شناخته شده است، اهمیت روزافزون فناوری های بلاک چین را در بخش های مختلف نشان می دهد.

به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، Polygon برای پردازش تراکنش های بالاتر و کارمزد تراکنش های کمتر شناخته شده است. این بلاک چین به طور گسترده در توسعه برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) به ویژه در زمینه توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی های Web3 و موارد استفاده توکن سازی استفاده می شود.

بر اساس اعلامیه ای در وبلاگ Paligan، پشتیبانی PoS Paligan راهی قابل اعتماد، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه را برای ساخت برنامه های Web3 در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. علاوه بر این، راهنمای توسعه‌دهنده تأکید می‌کند که AMB به ساخت برنامه‌های Web3 قوی در بلاک چین Polygan کمک می‌کند و دسترسی بدون سرور و فوری به PoS Polygan را با حداقل هزینه فراهم می‌کند.

مزایای شبکه برای گروه های کاربری مختلف

ادغام Polygon با AMB برای طیف گسترده ای از سهامداران از جمله برندهای مصرف کننده، موسسات مالی و توسعه دهندگان سود خواهد برد. این به برندهای مصرف کننده اجازه می دهد تا NFT ها را به عنوان پاداش به مشتریان خود در سیستم های مختلف ارائه دهند.

موسسات خدمات مالی می توانند از این فناوری برای بهبود دارایی های دیجیتال خود استفاده کنند. توسعه دهندگان بازی Web3 می توانند NFT هایی ایجاد کنند که بازیکنان بتوانند در بازی یا در بازارهای مبتنی بر Polygon تجارت کنند.

هر روز، توسعه‌دهندگان برنامه‌های مقیاس‌پذیر و عمومی بیشتری را بررسی می‌کنند که از PoS Polygon برای فعال کردن تراکنش‌های سریع‌تر و هزینه‌های تراکنش کمتر استفاده می‌کنند. این برنامه‌ها از بازارهای NFT گرفته تا پاداش‌های وفاداری تا توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی و موارد دیگر را شامل می‌شود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا