اخبار بورس

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مهران بیت/ ارائه خدمات در صرافی مهران بیت بدون کارمزد است/ پرداخت قبوض با رمزارز برای نخستین بار در کشور

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال مهران بیت:

مهران بیت، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال گفت: کاربران صرافی مهران بیت می توانند تمام قبوض خدمات خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنند. این تسهیلات برای اولین بار در ایران توسط بورس مهران بیت راه اندازی شد.

مهران خرمی; مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال مهران بیت در گفتگو با ایران تحلیل، توضیح داد: صرافی مهران بیت از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده است. این صرافی خدمات ارز دیجیتال را در داخل کشور ارائه می دهد.

وی افزود: صرافی مهران بیت حدود ۱۶۰۰ ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند و هر کاربری که در مجموعه ما ثبت نام کند به راحتی می تواند ۱۶۰۰ ارز رمزنگاری شده را خریداری و بفروشد.

خرمی در خصوص سایر خدمات این صرافی ادامه داد: از هجمه هایی که به سایر سرویس ها صورت می گیرد، می توان دریافت که کاربران صرافی مهران بیت می توانند تمامی قبوض خدمات خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنند. این تسهیلات برای اولین بار در ایران توسط بورس مهران بیت راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: شرایط بحرانی بازار ارزهای دیجیتال

مدیر عامل صرافی مهران بیت توضیح داد: ما در جمع آوری مهران بیت سه اصل مهم داریم که اولین مورد تسویه آنی ارز و ریال است. ما وجوه را برای یک دوره زمانی خاص مسدود نمی کنیم. هنگام خرید کاربر، هم ریال و هم ارز به کیف پول او منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل دیگر پشتیبانی ۲۴ ساعته صرافی مهران بیت است. کادر پشتیبانی مهران بیت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات کاربران بوده و سعی در رفع آنها دارد.

خرمی توضیح داد: مورد دیگر این است که کارمزد ندارد. بر خلاف سایر صرافی ها، مهران بیت هیچ هزینه ای برای خرید و فروش از کاربران دریافت نمی کند.

وی در خصوص نوآوری در صرافی ارز دیجیتال مهران بیت گفت: علاوه بر فعالیت در حوزه کریپتو سعی کرده ایم تمامی نیازهای کاربران را برطرف کنیم. برای مثال، اگر کاربری ارز دیجیتال خود را بفروشد، می‌تواند صورتحساب‌های خود را پرداخت کند یا کارت هدیه بخرد، بدون اینکه پول برداشت کند. ما از هزاران کارت GIF پشتیبانی می کنیم.

مهران بیت، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال گفت: نکته بعدی پرداخت به ارز است، به عنوان مثال، اگر کاربر نیاز به پرداخت از وب سایت های خارجی مانند آمازون و … داشته باشد، این کار را به راحتی در اپلیکیشن مهران بیت انجام می دهیم.

خرمی در خصوص هدف بازدید از نمایشگاه گفت: هدف اصلی ما از بازدید از نمایشگاه معرفی نوآوری ها در زمینه های مختلف به کاربران مهران بیت بود.

www.mehranbit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا