ورزشی

پشت پرده جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس

مهدی عبدی که فصل گذشته پس از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی موفق شد ۶ گل برای تبریزی ها به ثمر برساند، با توجه به قرارداد قرضی خود در فصل جدید دوباره به پرسپولیس بازگشت.

این در حالی بود که در روزهای ابتدایی تمرین با حضور گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفته می شد این مربی اسپانیایی به عملکرد این مهاجم اعتماد دارد و می خواهد برای ادامه همکاری قراردادش را تغییر دهد.

اما ناگهان همه چیز برای عبدی تغییر کرد. گاریدو در گفت و گوی جدید با مهدی عبدی به او گفت که در صورت جدایی و پیوستن به تیم جدید، قطعا موقعیت های بیشتری به دست خواهد آورد و شانس بیشتری برای بازی خواهد داشت. اتفاقی که باعث شد عبدی با این ذهنیت مواجه شود که برخی در تیم نظر سرمربی اسپانیایی را تغییر داده اند.

مهاجم جوان قرمزها که در دو دیدار تدارکاتی قبلی این تیم قبل از آخرین دیدار این تیم مقابل اکسین موفق عمل کرده بود و با نظر گاریدو مبنی بر اینکه اجازه گرم کردن بدنش را ندارد و تصمیمی برای بازی دادن به او ندارد، آماده بازی بود. ، با این تصمیم کاملا شوکه شده است. او کار را در تونل منتهی به رختکن تیم دنبال می کند و بازی تدارکاتی تیمش مقابل حریف را تماشا می کند.

عبدی که از تغییر تصمیم ناگهانی گاریدو کاملا شوکه شده، با حضور در باشگاه موضوع جدایی خود را پیگیری می کند. با این حال مذاکرات او با مدیران تیم به نتیجه مطلوب نزدیک نیست. گفته می شود باشگاه به او اعلام کرده حتی اگر مجبور به پرداخت قراردادش باشد و او در خانه بماند، فسخ قطعی او را صادر نمی کند!

عبدی فصل گذشته با قراردادی ۷ میلیاردی با پرسپولیس موافقت کرد و به صورت قرضی راهی تراکتور شد و با زدن ۶ گل و زدن دو پنالتی عملکرد قابل قبولی در این تیم از خود به جای گذاشت. اما او که در ابتدای پنجره با پیشنهادات مالی بالاتری روبه رو بود، به دلیل تمایل به بازگشت به پرسپولیس و همراهی با این تیم در آسیا، آنها را رد کرد. با این حال او در مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس به تصمیمی برای جدایی نرسیده است. مدیران باشگاه درخواست کرده اند تا پیشنهاد رسمی تیم هایی که خواهان صدور رضایتنامه هستند را ارائه کنند و در چنین شرایطی عبدی به دنبال فسخ قطعی و پایان ماجرا است.

عبدی با مدیران باشگاه پرسپولیس صحبت کرده و آنها به او گفته اند که حاضرند این بازیکن را با بازیکن دیگری معاوضه کنند اما عبدی مخالف است و می گوید اگر باشگاه او را نخواهد رضایتش را برای جدایی دائم می گیرند.

باید دید در شرایطی که جدا نشدن مهدی عبدی و کلنجار از طرفین می تواند باعث سوختن سهمیه بزرگسالان این تیم شود، طرفین برای پایان دادن به این چالش به چه نتیجه ای می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا