ورزشی

پشت پرده پاسخ منفی مجیدی به پیشنهادات مربیگری

رقابت های لیگ برتر فوتبال امارات در فصل جدید در شرایطی پیگیری می شود که این رقابت ها نسبت به فصل گذشته غایب معروفی برای فوتبالدوستان ایرانی دارد؛ فرهاد مجیدی. سرمربی سابق استقلال که پس از قهرمانی تاریخی با آبی ها در لیگ برتر به سراغ کسب تجربیات جدید رفت و کار خود را به عنوان سرمربی لژیونر آغاز کرد، فراز و نشیب های زیادی را در رقابت های باشگاهی امارات و در تیم اتحاد کلبا.

مجیدی که در دوران حضورش در مستطیل سبز در رقابت های باشگاهی امارات روزهای درخشانی را سپری کرد، به دنبال آن بود تا به عنوان سرمربی خاطرات خوشی را در فوتبال باشگاهی این کشور تجربه کند. عملکرد فرهاد مجیدی در اولین فصل سرمربیگری اش در لیگ برتر امارات قابل قبول بود و کسب ۳۳ امتیاز از ۲۶ بازی و قرار گرفتن در رده هشتم جدول باعث شد تا مدیران باشگاه اتحاد کلبا قرارداد مجیدی را به مدت ۲ سال تمدید کنند.

مجیدی و همکاری ناموفق با اتحاد کلبا

فرهاد مجیدی در فصل دوم حضورش در اتحاد کلبا به سراغ جوانگرایی رفت و البته قطعات آشنا را هم به خدمت گرفت. با این وجود سرمربی جوان اما باتجربه فوتبال ایران نتوانست انتظارات را برآورده کند و پس از ۱۵ حضور روی نیمکت تیم اماراتی در تمامی رقابت ها و کسب تنها ۳ پیروزی، همکاری مجیدی با اتحاد کلبا پایان یافت. هرچند طبق توافق مسئولان باشگاه اتحاد کلبا غرامت فرهاد مجیدی را پرداخت می کنند.

اتحاد کلبا ۱.۳ میلیون دلار غرامت به فرهاد می دهد!

سرمربی سابق استقلال برای فصل اول حضورش در اتحاد کلبا قراردادی ۱.۲ میلیون دلاری امضا کرد و برای فصل دوم رقم قراردادش ۱.۳ میلیون دلار بود. اکنون بر اساس توافقات صورت گرفته طلب یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری مجیدی به وی پرداخت می شود و موضوع همین است. باعث شده سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلبا عجله ای برای انتخاب تیم جدید خود نداشته باشد. اگرچه گفته می شود چند تیم اماراتی به دنبال همکاری با مجیدی هستند اما فرهاد به پیشنهادات پاسخی نداده است.

از پاسخ منفی به استقلال تا رویای قهرمانی در امارات

به فرهاد مجیدی در تعطیلات فیفادی از سوی باشگاه استقلال پیشنهاد همکاری شد و او حاضر نشد به چرخه سرمربیگری لیگ برتر بازگردد تا به عنوان سرمربی آزاد در بازار نقل و انتقالات به کار خود ادامه دهد. مجیدی که در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که آرزوی قهرمانی در جام باشگاهی فوتبال امارات را دارد، با توجه به غرامتی که از باشگاه اتحاد کلبا دریافت می کند عجله ای برای تصمیم گیری ندارد و باید دید با کدام تیم موافقت خواهد کرد. همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا