ورزشی

پلمب شرکت آمبولانس متخلف در ورزشگاه آزادی

محمداسماعیل توکلی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه همزمان با پایان بازی تیم فوتبال پرسپولیس و انتشار تصاویری از دو پیشکسوت فوتبال کشورمان که با آمبولانس متعلق به یک شرکت خصوصی اقدام به خروج از ورزشگاه کردند، گفت: بلافاصله پس از دریافت این بازی، از ورزشگاه خارج شدند. این گزارش، اورژانس غیر ۱۱۵ آمبولانس استان تهران رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با انتشار تصاویری از این تخلف در شبکه های اجتماعی ضمن درخواست علنی مردم برای برخورد با این اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی و به منظور حفظ اعتماد جامعه به آمبولانس ها که این خودرو فقط برای جابجایی بیماران است، با هماهنگی های لازم انجام شد. ، این شرکت پلمب و تمام آمبولانس هایش تا تعیین تکلیف به پارکینگ هدایت شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تاکید کرد: این سازمان با هیچ مرکز آمبولانس خصوصی، زیرمجموعه و سازمان غیردولتی که از آمبولانس شخصی استفاده می کند هیچ دل خوشی ندارد و با هرکسی که از دستورالعمل تخلف کند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کار علی پروین شرم آور بود

تیم پرسپولیس تهران شنبه هفته گذشته با شکست یک بر صفر مس رفسنجان عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال را از آن خود کرد. پس از پایان مراسم قهرمانی تیم پرسپولیس، ۲ نفر از پیشکسوتان فوتبال این تیم با آمبولانس ورزشگاه را ترک کردند. این اقدام با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا