اخبار اقتصاد ایران

پلمب ۱۵ واحد ضایعاتی در گیلان در اجرای طرح پیشگیری از سرقت

سرهنگ علی حیدرخواه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماه گذشته به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و خرید و فروش اموال مسروقه پلمپ شدند.

افق میهن رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماه گذشته به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و خرید و فروش اموال مسروقه تعطیل شدند.

سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت در سطح جامعه اشاره و تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی پلیس در برخورد با متخلفان و مجرمان منجر به قانون مداری و ارتقای سطح امنیت می شود. اجزای امنیتی

وی در ادامه گفت: به منظور نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف پسماند در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی خرید و فروش ضایعات از اقلام ویژه و مستمر در دستور کار مأموران سازمان است. اداره نظارت بر اماکن عمومی

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در یک ماه گذشته ماموران این اداره کل در راستای پیشگیری از سرقت از ۵۹۴ واحد صنفی پسماند بازدید و به ۸۵ واحد صنفی تذکر داده اند، افزود: از مجموع ۶۹ واحد صنفی. ۳۵ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و ۱۵ متخلف نیز پلمب شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هرگونه خرید و فروش ملک درجه دو بدون هماهنگی مالک جرم است و مدیران واحدهای صنفی پسماند نیز باید کلیه ورود و خروج اموال را در دفاتر مربوطه ثبت کنند.

سرهنگ حیدرخواه در پایان با اشاره به اینکه اقدامات پلیس همواره در راستای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است، از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه فوریت های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا