ترندهای روز

پلیس دنبال ردپایی از تاجر ناپدید شده

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این پرونده که مدتی است در شعبه دوم بازپرسی بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران در جریان است، مربوط به مردی است که در یکی از شهرهای غرب کشور زندگی و تجارت می کرد، اما حدود چهار ماه پیش، خانواده ناپدید شدن وی را به اداره اطلاعات شهر خود گزارش کردند. و گفتند: آن جوان به خرید و فروش کالا مشغول بود و از خانه بیرون رفت. پس از آن، آنها از او خبر ندارند.

در این دستور تحقیقات از غرب کشور آغاز شد و پس از مدتی ردیابی مرد جوان در تهران به دست آمد. از این رو پرونده با نیت قضایی وارد پایتخت شد و با توجه به موضوع به دادسرای امور جنایی تهران ارسال و به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران نیز ارجاع شد. در ادامه به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی تلفن مرد جوان ردیابی شد و همچنین در تحقیقات انجام شده مشخص شد وی از حدود ۴ ماه قبل با افرادی برای کارهای تجاری و معاملات کالایی ارتباط داشته است.

تحقیقات پلیسی نشان داد مرد فقدانی در آخرین ملاقات خود با سه نفر برای خرید و فروش کالا بوده است. اما بعدها که با مدارک پلیس مواجه شدند، پس از تایید ملاقات با مرد مفقود شده، گفتند: آخرین بار او را دیدیم و از ناپدید شدنش اطلاعی نداریم، اما چون ترسیده بودیم منکر آشنایی اش شدیم.

همچنین در بخشی دیگر از تحقیقات مشخص شد مرد مفقود شده آخرین بار با یکی از این افراد که با هم در ارتباط بودند دیده شده و پس از آن ناپدید شده، حتی به قرار کاری دیگری نرفته است. با شخص دیگری داشته است

در حال حاضر هر سه نفر با توجه به تکذیب اولیه برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران آگاهی قرار دارند تا با تحقیقات آنها سرنوشت مرد گمشده مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا