اخبار اقتصاد ایران

پمپ آب گراندفوس – پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

یکی از معروف ترین برندهای پمپ آب در ایران پمپ آب گرندفوس می باشد.

پمپ آب گراندفوس دارای شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم در ۸۳ کشور جهان است. و سالانه بیش از ۱۶ میلیون پمپ به این کشورها ارسال یا تولید می کند. حدود ۲۰۰۰۰ کارمند این وظیفه را بر عهده دارند.

در حال حاضر یکی از مهمترین اهداف شرکت گراندفوس بهره برداری از پمپ آب با کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازخورد می باشد که در این زمینه موفق بوده است. به موفقیت چشمگیری دست یابد و علاوه بر رفع نیازهای مشتریان، به حفظ منابع طبیعی و کاهش اثرات منفی بر اقلیم کمک کند. تلاش برای انطباق هرچه بیشتر با نیاز مصرف کنندگان با محصولات جدید پمپ آب گراندفوس یکی از مهم ترین دیدگاه های تیم تحقیق و توسعه این شرکت است که توانسته اند دانش و تجربیات خود را به روز نگه دارند. با برقراری ارتباط مداوم با دانشگاه ها.

انواع محصولات پمپ آب گراندفوس

یکی از معروف ترین برندهای پمپ آب در ایران، پمپ آب گرندفوس یا همان پمپ آب است پمپ گراندفوس است. زیرا محصولات گرندفوس از نیازهای مسکونی و خانگی گرفته تا ساختمان های تجاری و سیستم های تهویه مطبوع و تهویه مطبوع قادر است تمامی نیازها را برای تامین آب با کیفیت و کاربردی برطرف کند. این شرکت دارای طیف وسیعی از محصولات و راهکارها در امور صنعتی و تاسیساتی از جمله پمپ سیرکولاتور برای سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع و همچنین پمپ های دوز و فاضلاب می باشد.

انتخاب پمپ Grundfos

از جمله محصولات برند گراندفوس می توان به پمپ آب گراندفوس دانمارک اشاره کرد که در سال ۱۹۴۵ با هدف تولید تولید شد. پمپ آب تاسیس شد که برای گردش آب استفاده می شود. پمپ آب سیرکولاتور برای تامین آب گرم در سیستم های گرمایشی و برای حرکت سیال در سیستم های آب گرم خانگی مانند مدار گرمایش استفاده می شود.

پمپ آب خانگی گراندفوس

پمپ آب خانگی گراندفوس نسبت به پمپ های مشابه موجود در بازار نصب آسان و کیفیت بالایی دارد. همچنین خود استارتر و خود مکش دارای طراحی مقاوم در برابر خوردگی هستند.
پمپ آب خانگی گراندفوس دارای اجکتور داخلی بوده و قطر دهانه مکش و تخلیه G1 به عبارتی ½ اینچ و برابر با ۱۵ میلی متر است.
در پمپ آب خانگی Grundfos دهانه تخلیه به سمت بالا (شعاعی) و دهانه مکش موازی با زمین (محوری) است.

پمپ آب تک پروانه گراندفوس

این نوع پمپ آب از گروه پمپ های مکش زیرین است که برای تامین آب، افزایش فشار صنعتی، انتقال مایعات صنعتی و آبیاری استفاده می شود. این پمپ ها پمپ های گریز از مرکز و تک مرحله ای بوده و دارای شفت افقی می باشند. و معمولا در سری NB قرار می گیرند. در پمپ آب صنعتی گراندفوس سیستم هیدرولیک در پروانه، محفظه و موتورهای بهینه با استانداردهای IE1، IE2، IE3 از ویژگی های پمپ تک پروانه گراندفوس است.

پمپ زمینی افقی

این پمپ ها به صورت مدولار، کوچک و فشرده تولید می شوند و ساختار و تنظیمات بسیار متفاوتی دارند. پمپ های کف افقی گراندفوس از نوع کوپلینگ بسته بوده و در گروه CM قرار می گیرند. از ویژگی های اصلی این پمپ ها می توان به صدای کم، راندمان بالا، تطبیق پذیری در استفاده و پایداری بالا اشاره کرد. معروف ترین محصول این شرکت گراندفوس پمپ سری CM. این یک پمپ گریز از مرکز با لایه های افقی است که تعداد لایه های افقی با توجه به میزان تامین آب در انواع مختلف متفاوت است. مواد پمپ های سری CM Grundfos از فولاد مرغوب و خالص ساخته شده است که از زنگ زدگی و خوردگی پمپ جلوگیری می کند.

پمپ آب کف عمودی گراندفوس

این گروه از پمپ های آب گراندفوس از خانواده پمپ های سانتریفیوژ خطی هستند. که برای تامین آب و رفع نیازهای صنعتی استفاده می شود. در حال حاضر این گروه با سری CR که نسل جدید پمپ های کفی می باشد به بازار معرفی شده است. این پمپ ها دارای قدرت بالایی بوده و همچنین دارای طراحی هیدرولیک خاصی جهت بهینه سازی راندمان مصرف می باشند. پمپ های CR Grandfoss معمولا با چهار نوع ماده چدن، تیتانیوم و دو نوع فولاد ساخته می شوند. ویژگی که پمپ آب گریز از مرکز خانگی و پمپ آب خانگی گراندفوس را از سایر برندها متمایز می کند این است که سایز این پمپ ها از متوسط ​​به بالا تولید می شود و گراندفوس هرگز مانند سایر برندها مدل های کوچک تولید نمی کند. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از فولاد خالص در ساخت پمپ، بازه قیمتی پمپ گراندفوس نسبت به سایر پمپ های مشابه بالاتر است.

قیمت پمپ آب خانگی گراندفوس

عوامل متعددی بر قیمت پمپ آب خانگی گرندفوس تاثیر می گذارد، به عنوان مثال قدرت موتور پمپ یکی از عوامل موثر بر قیمت پمپ آب خانگی گرندفوس است. در سیستم های گرمایشی از پمپ سیرکولاتور گراندفوس برای گردش و انتقال حرارت آب گرم تولیدی در موتورخانه به محل نصب رادیاتورها، فن کویل ها، مبدل های حرارتی و در پکیج های گرمایشی استفاده می شود. از پمپ سیرکولاتور گراندفوس نیز می توان برای گردش آب سرد تولید شده در سیستم های برودتی مانند سیکل تبرید چیلر و سیستم خنک کننده ساختمان و انتقال آن به فن کویل ها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا