ارزهای دیجیتال

پنج آلت کوین که در آگوست ۲۰۲۴ احتمال افزایش قیمت دارند

به گزارش افق میهن:






بازار ارزهای دیجیتال در ماه جولای نتایج متفاوتی را شاهد بود، به طوری که برخی آلتکوین ها رشد قابل توجهی داشتند در حالی که برخی دیگر سقوط کردند.





به گزارش افق میهن،

با ورود بازار ارزهای دیجیتال به ماه آگوست، تحلیلگران بر این باورند که باید به توکن هایی که در برابر بازده آسیب پذیر هستند، توجه کرد. در زیر، پنج آلتکوین را بررسی می کنیم که تحلیلگران توصیه می کنند در ماه آگوست نظارت داشته باشند.

جریان

انتظار می رود که Project Flow ارتقاء شبکه Crescendo عمده ای را در شبکه آزمایشی خود در ۱۴ آگوست اجرا کند. هدف این ارتقا، بهبود مقیاس پذیری و عدم تمرکز شبکه است. Flo که در زمان انتشار با قیمت ۰.۶۵ دلار معامله می شود، با شکستن از سطوح مقاومت ۰.۸۱ دلار و ۰.۹۶ دلار، این پتانسیل را دارد که به بالای ۱.۰۰ دلار برسد. اگر نتواند سطوح مقاومت مقابل خود را بشکند، قیمت می تواند زیر ۰.۹۶ دلار تثبیت شود.

Conflux (CFX)

Conflux در حال آماده شدن برای هارد فورک بزرگ در ۶ آگوست است. این ارتقا عملکرد، امنیت و کارایی شبکه را بهبود می بخشد و ممکن است منجر به تغییراتی در فرآیند اثبات سهام (PoS) شود. این رویداد می تواند باعث نوسان قیمت توکن پروژه شود و به CFX کمک کند تا از محدوده تثبیت فعلی بین ۰.۱۷ تا ۰.۱۴ دلار خارج شود و روند نسبتاً صعودی را آغاز کند.

سولانا (SOL)

سولانا در ماه جولای توجه قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران نهادی را به خود جلب کرد و پس از اتریوم با ورودی ۲۷.۶ میلیون دلار به دومین کشور بزرگ تبدیل شد. این حرکت قیمت می تواند به سولانا کمک کند تا به هدف رشد ۳۱ درصدی اعلام شده توسط تحلیلگران برسد و قیمت را به ۲۴۵ دلار برساند. با این حال، کاهش اخیر بازار باعث شده است که قیمت سولانا در پنج روز گذشته ۱۱ درصد کاهش یابد و در حال حاضر با قیمت ۱۶۴ دلار معامله می شود. کاهش مداوم قیمت می تواند چشم انداز صعودی سولانا را تضعیف کند و قیمت این ارز دیجیتال را به زیر ۱۵۰ دلار برساند.

STRK

StarkNet در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی به‌روزرسانی در اواخر آگوست است که اجرای موازی را به شبکه معرفی می‌کند و ظرفیت تراکنش در ثانیه (TPS) را به ۲۵۰ افزایش می‌دهد. این ارتقا می تواند به STRK کمک کند تا روند خود را از پایین ترین سطح تاریخی خود در اوایل آگوست بازگرداند. STRK در حال حاضر روی ۰.۴۵۶ دلار است و اگر این سطح به حمایت تبدیل شود، می تواند به مقاومت ۰.۶۱۹ دلار و بالاتر برسد.

Oxy Infinity (AXS)

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش افق میهن تنها در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا