خودرو

پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز


آنچه دیگران می خوانند:

تجربه کروز گواه این است که بخش خصوصی می تواند به بسیاری از نیازهای صنعتی کشور پاسخ دهد. این شرکت از پنج دهه پیش با تولید ارتباطات حساس مخابراتی فعالیت خود را آغاز کرد. به دلیل حساسیت و پیچیدگی بالا، ساخت اتصالات مخابراتی پیچیدگی منحصر به فردی داشت، اما دانش فنی و حساسیت مدیران کروز باعث شد که ارتباطات مخابراتی کروز به سرعت به موقعیت اطمینان بخشی دست یابد و از نظر میزان خطا نسبت به با تجربه ترین سازندگان، عملکرد بهتری داشته باشد. در نهایت تلاش این شرکت برای نوآوری بومی سازی و دستیابی به جدیدترین فناوری های روز دنیا منجر به داخلی سازی ساخت بیش از ۳۴۰۰ قطعه برای غلبه بر تحریم و تقویت و تداوم تولید این صنعت شد. علیرغم اینکه ادامه فعالیت در ساخت قطعات مخابراتی می تواند برای این شرکت رضایت بخش باشد، اما روحیه درونی سازی مدیران آن با شناسایی خلاءهای موجود در این صنعت، آنها را به سمت ساخت قطعات الکترونیکی خودرو سوق داد و از پروژه استقلال کشور در بخش الکترونیکی و الکتریکی خودرو توسط خارجی ها هدایت شد.

در نهایت با وجود پیچیدگی ها و موانع متعدد فنی و سیاسی، پروژه تولید قطعات خودرو به همت مدیران کروز تکمیل شد و هم اکنون این شرکت به یکی از بزرگترین قطعه سازان غرب آسیا تبدیل شده و در سال های اخیر با تجربه در صادرات قطعات به بزرگترین خودروسازان جهان مانند پژو نیز در ترازنامه فرانسه ثبت شده است.

شرکت قطعات کروز در آستانه چهل و سومین سال فعالیت خود، ۱۴۰۰۰ نفر را به طور مستقیم و بیش از ۲۰۰۰۰ نفر را به طور غیر مستقیم مشغول به کار کرد. این شرکت همچنین در قالب سه سایت عظیم فعالیت خود را ادامه می دهد که در آن قطعات الکترونیکی پیچیده ای مانند ECU و ACU و همچنین سنسورهای مختلف به اضافه ۱۴ واحد تولیدی دیگر تولید می کند. تولید قطعات باکیفیت با دقیق ترین ارزیابی های مهندسی و فنی در شرکت کروز باعث افزایش محبوبیت این قطعات در بازار شده و این برند باعث ارزش خودروهای تولید شده شده است.

کروز در دهه چهارم فعالیت خود با ایجاد نهادی خودکفا و حمایت از زنجیره اقتصادی صنعت خودرو، حمایت خود را از اپراتورهای کوچک و متوسط ​​در این صنعت گسترش داده است به گونه ای که این شرکت از شرکت های کوچک و متوسط ​​دعوت می کند. – واحدهای بزرگ صنعت خودرو بخشی از زنجیره تولید شده و از ارزش افزوده بهره مند شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا