ترندهای روز

پنج سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای روزهای غم و اندوه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مهنا پرویزی: در این مطلب قصد داریم چند سریال کره ای را به شما معرفی کنیم که شاد و سرگرم کننده هستند و می توانند شما را از حال و هوای غمگینی که این روزها در آن هستیم، خارج کنند.

پنج سریال کره ای نشاط آور برای روزهای غمگین

پاسخ سری ۱۹۸۸

اگر به سریال های ایرانی با تم شاد و قدیمی دهه ۶۰ مانند نوروز رنگی یا فیلم نهنگ عنبر و هزار پا علاقه دارید، این سریال کره ای قطعا شما را سرگرم خواهد کرد. سریال پاسخ ۱۹۸۸ یکی از سریال هایی است که در بین طرفداران ایرانی سریال های کره ای بسیار محبوب است، دلیل آن هم این است که سریال پاسخ ۱۹۸۸ یک نوستالژی تمام عیار، ساده، زیبا و فوق العاده است. شاید فکر کنید که نمی توانید با نوستالژی یک کشور آسیای شرقی ارتباط برقرار کنید و سریال Answer 1988 واقعا نمی تواند احساسات شما را تحریک کند.

پنج سریال کره ای نشاط آور برای روزهای غمگین

اما برخلاف تصور شما، کاملا در دنیای سریال از جمله مکان ها و شخصیت ها غرق خواهید شد. این سریال در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است، ممکن است در ابتدا سال ۱۹۸۸ را به نام سریال ببینید و از دیدن آن اجتناب کنید و ترجیح دهید فیلم هایی با موضوعی به روز ببینید. اما نکته مهم این است که با وجود گذشت سال ها از پخش این سریال و موضوع آن به سال ۸۸ باز هم ارزش دیدن دارد. سریال Replay محصول ۱۹۸۸ درباره یک گروه دوستی ۵ نفره است که در یک محله زندگی می کنند و از کودکی با هم بزرگ شده اند. هر کدام از این ۵ نفر شخصیت منحصر به فردی دارند. باهوش، بازیگوش، دردسرساز، آرام و دوست داشتنی از جمله ویژگی های هر یک از شخصیت های این سریال است که دوستی آنها را متمایز می کند و چالش های بامزه ای را در طول داستان ایجاد می کند.

او زیبا بود

سریال «او زیبا بود» یکی از پرطرفدارترین سریال های کره ای است که در زمان پخش به واسطه بازیگران محبوبش بسیار محبوب شد. این سریال موضوعی جالب و متفاوت دارد که می تواند خنده را بر لبانتان بیاورد. موضوع این سریال در مورد پسری به نام سونگ جون است که پس از ۱۵ سال از آمریکا به کره برمی گردد و با دختری به نام کیم هه جین قرار می گذارد که در کودکی عاشق او شده بود. کیم هی جین در کودکی چهره زیبایی داشت اما حالا دیگر به زیبایی قبل نیست، از این قرار شرمنده است و دوست صمیمی و بسیار زیبایش را می فرستد.

پنج سریال کره ای نشاط آور برای روزهای غمگین

اما داستان این دو به اینجا ختم نمی شود. کیم هه جین که به تازگی در یک شرکت با یک تغییر ناگهانی استخدام شده است، به بخشی منتقل می شود که توسط سانگ جون ویرایش می شود. ملاقات ناگهانی این دو در شرکت فضای داستان را شاد و خنده دار می کند، به خصوص که کیم هه جین مدام سوت می زند تا از چشم سونگ جون پنهان شود. یکی از نکات جذاب این سریال مثلث عشقی آن است. کیم هه جین با کیم شین هیوک در محل کارش ملاقات می کند. کیم شین هیوک شخصیتی بسیار خاص و دوست داشتنی دارد، او شوخ طبع و بسیار بازیگوش است و مدام دیگران را به خطر می اندازد، به خصوص کیم هه جین، شخصیت شین هیوک در این سریال آنقدر دلنشین بود که بسیاری از طرفداران او را حتی بیشتر از شخصیت های اصلی دوست داشتند. اگر به سریال های عاشقانه، کمدی و بدون استرس علاقه دارید، از دیدن این سریال لذت خواهید برد.

جن

اگر از هر طرفدار سریال کره ای بخواهید یک سریال خوب را به شما معرفی کند، قطعا با نام این سریال مواجه خواهید شد. شهرت این سریال تنها به کره محدود نمی شود و از سراسر دنیا طرفدارانی دارد، شاید بتوان گفت بعد از سریال معروف Squid Game، Goblin دومین سریال کره ای است که تمام مردم دنیا را درگیر خود کرده است. Goblin یکی از سریال هایی است که ارزش چندین بار دیدن را دارد و دیدن آن خسته کننده نیست. سریال Goblin به معنای عمیق تر زندگی و مرگ و فضا و زمان فرضی بین این دو می پردازد. این سریال به شما نشان می دهد که زندگی با وجود بدی ها، بدی ها و بدبختی ها چقدر زیباست. همچنین اعتقاد سریال Goblin این است که ممکن است معجزه ای در این دنیا رخ دهد و ما توسط یک نیروی ماوراء طبیعی محافظت می شویم.

پنج سریال کره ای نشاط آور برای روزهای غمگین

این سریال نشان می دهد که در این دنیا نظم وجود دارد، فرقی نمی کند دیگران از کارهای خوب و بدی که انجام می دهند آگاه باشند، به موقع پاداش و کیفر می گیرند. علاوه بر فیلمنامه فوق العاده و فراز و نشیب، در عین حال خنده دار و کمدی این سریال، یکی از نقاط قوت سریال گابلین که بینندگان را مجذوب خود کرد، فیلمبرداری آن است، کل سریال با فیلمبرداری زیبا انجام شده است، نمونه که به ندرت می توان جرات کرد. در سریال ها و فیلم های ایرانی دیده می شود. با تماشای این سریال احساس می کنید در حال دیدن یک اثر هنری هستید، نور و زوایای دوربین حس نوستالژیک و رمانتیکی را ایجاد می کند. مکان های فیلمبرداری فیلم خیره کننده و رویایی هستند، مانند مزارع گندم در شب، اقیانوس در یک روز طوفانی و شهر کبک در کانادا. آهنگ های فوق العاده سریال نیز به فضای رویایی این سریال کمک کرده است.

پدر غریبم

اگر به سریال های خانوادگی و طنز علاقه دارید این سریال می تواند شما را سرگرم کند. اگرچه این سریال نسبت به دیگر سریال های کره ای طولانی است، اما ریتم آن اصلا خسته کننده نیست، هر قسمت از سریال پر از اتفاقات خنده دار است که شما را به خنده می اندازد. این سریال یکی از سریال هایی است که مورد پسند ایرانی ها قرار گرفته است زیرا روابط خانوادگی و چالش هایی را به تصویر می کشد که بسیاری از مردم ما با آن درگیر هستند. او به شکلی خنده دار روایت می کند.

پنج سریال کره ای نشاط آور برای روزهای غمگین

این درام حول محور خانواده ای پرجمعیت می چرخد، نه یک بلکه چهار خط داستانی عاشقانه. این سریال پر از لحظات شیرین و مشکلات رابطه، صحنه های عاشقانه و خنده دار است. در این سریال با تماشای اعتماد خانواده به یکدیگر و حل مشکلات با هم احساس دلگرمی خواهید کرد. داستان این سریال از جایی شروع می شود که خواننده مشهوری ادعا می کند فرزند این خانواده پرجمعیت است، با اضافه شدن او به خانواده همه چیز پیچیده تر می شود.

وزنه بردار پری کیم بوک جو

اگر دانشجو هستید یا دوست دارید که دانشجو باشید دیدن این سریال را به شما توصیه می کنم. در این سریال بر خلاف تصور کلیشه ای بیشتر سریال ها، دختر و پسر در کلاس و پخش جزوه عاشق نمی شوند. آشنایی آنها با یکدیگر کلید یک رویداد هیجان انگیز و خنده دار است. این سریال یک داستان عاشقانه و کمدی است بین دختری که وزنه می‌زند و پسری که شنا می‌کند. موضوع سریال درباره وزنه بردار حرفه ای است که خانواده و مربیان او را دوست دارند و ورودش به تیم ملی برایش سخت است، به همین دلیل رفتار بوک جو اصلا ظریف نیست و هیچ یک از اطرافیان او را اینطور نمی بینند. یک زن

پنج سریال کره ای نشاط آور برای روزهای غمگین

یکی از نکات خنده دار این سریال که بر جذابیت آن می افزاید، شخصیت دختر و پسر داستان است. دختر سریال شخصیت قوی ای دارد و از دید دیگران مثل پسرها رفتار می کند، اما احساساتی هم دارد، پسر داستان شخصیت بازیگوش و بامزه ای دارد که با نامزد وزنه برداری اش سر به سر می کند و موقعیت های خنده دار در طول داستان ایجاد می کند. زمانی که پخش این سریال در کره آغاز شد، به دلیل شایعاتی که در مورد دو نقش اصلی یعنی نام جو هیوک و لی سونگ کیونگ وجود داشت که بعد از سریال تایید شد، بسیار محبوب شد. این خبر باعث شد بسیاری از افرادی که سریال را ندیده بودند به دلیل دو نقش اصلی آن را تماشا کنند. البته مدت کوتاهی بعد این زوج از هم جدا شدند اما هنوز هم هر چند وقت یکبار شایعاتی مبنی بر آشتی آنها منتشر می شود، گویی هنوز برای مردم کره جنوبی باور جدایی این زوج سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا