فرهنگ و هنر

«پوست شیر» به مسکو می‌رود :: ایران تحلیل

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایران تحلیل، سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم نت به کارگردانی جمشید محمودی، نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو حضور خواهد داشت.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به عنوان یکی از جشنواره های رتبه اول شناخته می شود. این رویداد از ۱۹ تا ۲۶ آوریل برابر با ۳۱ است فروردین تا ۷ اردیبهشت در مسکو برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای اولین بار بخش غیر رقابتی را برای معرفی و نمایش اولین قسمت سریال از سراسر جهان در نظر گرفته است و در همین راستا سریال «پوست شیر» به این رویداد جهانی دعوت شده است.

با توجه به اینکه روسیه دارای چندین پلتفرم OTT و VOD و همچنین شبکه های تلویزیونی متعددی است، حضور این سریال پیشرفت صنعت سریال سازی در سیستم خصوصی ایران را برای پخش کنندگان روسی و همچنین حاضران در این رویداد نشان می دهد.

بر اساس رای کاربران سایت فیلم «IMDB»، سریال «پوست شیر» موفق به کسب امتیاز ۸.۴ شده است. این سریال در سه فصل هشت قسمتی اولین تجربه برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی است.

هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیکیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، زیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران سریال «پوست شیر» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا