ارزهای دیجیتال

«پپه آنچیند» در میان وحشت ریزش بازار 700000 دلار سرمایه دیگر در 3 روز جمع آوری کرد



به گزارش افق میهن،

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز اخیر شاهد کاهش بوده است. در همین حال، پروژه هایی مانند Pepe Unchained (Pepe Unchained – $PEPU)” آنها قدرت شگفت انگیزی از خود نشان داده اند. این پروژه نه تنها در دوران رکود بازار عملکرد خوبی داشته است، بلکه توانسته است سرمایه پیش فروش را به ۷.۴ میلیون دلار افزایش دهد.

از هفته گذشته، سرمایه گذاران بازار کریپتو علاقه زیادی به پیش فروش این توکن مرتبط با Pepe نشان داده اند که بر روی بلاک چین لایه ۲ جدید خود در اتریوم کار می کند و با وجود نگرانی ها در مورد ضررهای مداوم، ۷۰۰۰۰۰ دلار اضافی در این پروژه سرمایه گذاری شده است. . پرسیده اند

این نشان می‌دهد که «په‌په آنچیند» هیچ مانعی بر سر راه خود نمی‌بیند و به نظر می‌رسد هیچ چیز – حتی ترس از بازار – روی او تأثیر نمی‌گذارد. سرمایه گذارانی که $PEPU خریداری کرده اند از پتانسیل آن آگاه هستند، از جمله نهنگی که ماه گذشته توکن های زیادی خرید.

هر چه مردم بیشتر در مورد Pepe Unchained بشنوند، بیشتر مشخص می شود که اگر به زودی این توکن را به مجموعه خود اضافه نکنند، بعداً از سرمایه گذاری نکردن در آن پشیمان خواهند شد.

قیمت توکن $PEPU در حال حاضر ۰.۰۰۸۹۱۰۵ دلار برای هر توکن است، اما به زودی به ۰.۰۰۸۹۴۶۱۰ دلار افزایش می یابد زیرا یک دوره پیش فروش موفق دیگر در کمتر از ۲۴ ساعت به پایان می رسد.

با کاهش ۲۴ درصدی اتریوم در یک هفته، بازار همچنان به ریزش خود ادامه می‌دهد و عامل اصلی «پرش معاملات» است.

دو ارز دیجیتال اصلی بازار، بیت کوین ($BTC) و اتریوم ($ETH)، در روز دوشنبه با کاهش به اخبار منفی پاسخ دادند. بیت کوین وقتی به ۴۹۰۰۰ دلار سقوط کرد همه را شوکه کرد، اما اتریوم با افت ۲۰ درصدی تنها در ۲۴ ساعت ضربه بزرگ تری خورد و به زیر ۲۱۰۰ دلار رسید. این قیمت اتریوم کمترین قیمت از ژانویه ۲۰۲۴ بود.

یکی از دلایل اصلی سقوط اتریوم، گزارشی از گروه QCP است که نشان می‌دهد شرکت «Jump Trading» اتریوم‌های خود را به شدت می‌فروشد. تنها یک کیف پول وابسته به این شرکت ۱۷۵۷۶ اتریوم به ارزش ۴۶ میلیون دلار را در آخر هفته به صرافی های متمرکز منتقل کرد.

علاوه بر این، داده‌های Lookonchain نشان می‌دهد که کیف‌پول‌هایی با ذخایر بزرگ ETH در حال آماده‌سازی برای فروش گسترده دیگری هستند:

علاوه بر این، نرخ بیکاری در ایالات متحده در هفته گذشته به ۴.۳ درصد افزایش یافت که بالاترین سطح از اکتبر ۲۰۲۱ است. تعداد مشاغل در ژوئیه ۱۱۴,۰۰۰ شغل بود که بسیار کمتر از پیش بینی ۱۷۵,۰۰۰ نفر بود که ترس از رکود را برانگیخت. این آمار باعث افزایش فشار بر بازار سهام شد که به نوبه خود بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت.

اما علیرغم سقوط عمومی بازار سهام، سقوط بازار کریپتو و وحشت کوین میم، یک نقطه روشن وجود دارد: دوست قورباغه مورد علاقه ما Pepe Unchained.

در زمانی که سرمایه گذاران در حال فروش ارزهای دیجیتال عمده هستند و حتی شرکت برکشایر هاتاوی وارن بافت ۵۰ درصد از سهام اپل خود را فروخته است. “په په آنچین” می تواند سرمایه بیشتری جذب کند.

سرمایه گذاران در $PEPU آنها چه چیزی را می بینند که بازار ارزهای دیجیتال قبلاً ندارد؟

Pepe Unchained یک فرصت منحصر به فرد و هیجان انگیز در بازار است و با وجود سقوط اخیر بازار، سرمایه گذاران هنوز مطمئن هستند که می دانند Pepe Unchained آماده است تا تاج memecoin را تغییر دهد.

بازار کریپتو در مقطعی روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت و زمانی که این اتفاق بیفتد، توکن های جدید حوزه های مربوطه خود را به جلو هدایت خواهند کرد. به نظر نمی‌رسد ممکوین‌های قدیمی‌تر مانند Pepe ($PEPE) در حال رشد باشند زیرا گران هستند، کند هستند و کاربرد واقعی ندارند.

“Pepe Unchained” این مشکل را از طریق بلاک چین لایه ۲ خود حل کرده است و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در فعالیت های مرتبط با Pepe به روشی ارزان تر و سریع تر شرکت کنند. علاوه بر این، استفاده از یک بلاک چین اختصاصی راه را برای ایجاد یک اکوسیستم اقتصادی جدید با پروژه‌های DeFi جدید یا امور مالی غیرمتمرکز، NFTها، نوآوری‌های GameFi و حتی ممکوین‌های بیشتر هموار می‌کند. این اپلیکیشن ها همان ویژگی هایی هستند که از محدوده پروژه های قبلی فراتر می روند.

به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران به Pepe Unchained هجوم می‌آورند و آن را تولد دوباره PEPE دلار می‌دانند، مانند ققنوس از خاکستر برمی‌خیزد و آماده رهبری روند صعودی بعدی در بازار میم کوین است.

حتی اینفلوئنسر محبوب ارزهای دیجیتال ClayBro که ۱۳۰۰۰۰ مشترک در یوتیوب دارد، معتقد است. “په په آنچین” میم مدیریت Coins را بر عهده گرفته است.

اگر می خواهید با سرمایه گذارانی سرمایه گذاری کنید که پتانسیل “په آنچایند” را می بینند و درک می کنند، وب سایت از آن دیدن کنید می‌توانید با وصل کردن کیف پول خود، با پرداخت اتریوم، تتر یا BNB، $PEPU بخرید. کارت اعتباری نیز پذیرفته می شود.

همچنین می‌توانید توکن‌های $PEPU خود را بلافاصله پس از خرید با سود مرکب سالانه ۲۶۳ درصد (APY) به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، می توانید با اطمینان خرید کنید زیرا قرارداد هوشمند Pepe Unchained توسط Coinsult و SolidProof ممیزی کامل را پشت سر گذاشته است و هیچ مشکل مهمی ندارد.

اجازه ندهید ترس از افتادن شما را متوقف کند – همین حالا خرید کنید $PEPU برنده های بالقوه بزرگ را قفل کنید.

$PEPU اینجا خرید کنید

نماد داده پارس









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا